Allt í lagi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har greid å fikse piksler som sitter fast? Pikselen er konstant rød på svart eller blå bakgrunn, ellers er det usynlig. Har prøvd forskjellige software programmer via hmdi, men ingenting fungerer. Har også prøvd og legge press på pikselen med en stylus, men dette funker heller ikke. Noen som har forslag til hva jeg bør gjøre? Akter ikke å la dette være slik det er. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har greid å fikse piksler som sitter fast? Pikselen er konstant rød på svart eller blå bakgrunn, ellers er det usynlig. Har prøvd forskjellige software programmer via hmdi, men ingenting fungerer. Har også prøvd og legge press på pikselen med en stylus, men dette funker heller ikke. Noen som har forslag til hva jeg bør gjøre? Akter ikke å la dette være slik det er. Du har en død piksel... Jeg vet ikke hva slags garanti Sony har på dette. Ring dem å hør... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Etter mine beregninger er ikke pikselen død, bare "stuck". Hvis den var død ville den være svart, ikke sant? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Etter mine beregninger er ikke pikselen død, bare "stuck". Hvis den var død ville den være svart, ikke sant? stuck, er riktig det. eneste jeg kan anbefale deg er å heve kjøper, hvis du har mulighet til det. eneste som jeg har pixel garanti er samsung ved kjøp over disk i butikk. edit: med forbehold om feil Endret 18. november 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå