flammekaster Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg har lyst til å lære meg å bruke spisepinner, men har allerede møtt mitt første store hinder: hvor kan jeg egentlig kjøpe spisepinner?! Jeg har hørt at det skal være ganske enkelt å få tak i, men jeg har liksom aldri sett det noen steder? Jeg bor i Bergen, om noen vet om et spesifikt sted jeg kan kjøpe dem... Lenke til kommentar
Star Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ta deg en lunsj på en kinaresturant og spør etter pinner? Lenke til kommentar
flammekaster Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Ja høres ikke ut som en dårlig plan, noen tips til gode Kina-restauranter i Bergen? ^^ Ellers, om noen har sett det i supermarkeder eller lignende...? Lenke til kommentar
Star Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg synes den i ... er det fjerde etasje på galleriet(?) .. er meget bra - husker ikke navnet i forbi farten, skylder på at jeg er tilflytter Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Spisepinner kjøper du i asiatisk matbutikker. I Oslo er det to som er merkbart best. Hong Kong Supermarket i Møllergata. Og Asia Supermarked i Trondheimsveien. Disse selger spisepinner i store pakker. Tror jeg kjøpte en pakke på 250 par rundt femtilappen der. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er du lat ringer du 22222222 og bestiller en kinarett, så får du pinnene hjem på døra Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er du lat ringer du 22222222 og bestiller en kinarett, så får du pinnene hjem på døra Det er ikke mye til kinamat de folka lager. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Jeg har sett spisepinner i diverse vanlige matbutikker jeg. Sammen med alt annet asiatisk mat (krydder osv) Det er riktignok tre-pinner. Og i familiepakke. Men de duger. Oh. Du bor jo i bergen. Ja. For der kjøpte jeg mine. Coop mega i Åsane. Endret 19. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
flammekaster Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Takk for all svar ^^ tror ikke jeg gidder å dra ut til Åsane for å kjøpe spisepinner, men jeg får vel se meg rundt om etter noen asiatiske butikker/restauranter, så skal jeg vel få fart på spisepinneskillsene ^^ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Skal du ha spisepinner, så kjøper de som gjerne koster litt mer. Pinnene du finner på f. eks. ICA duger ikke, de går i oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå