Coffey Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hva? Wow! Nei! Men! Hvorfor? Hvor lenge har dette vært drøftet da? Kulturo.no er/var den eneste norske siden jeg leste filmanmeldelser på, taklet ingen av de andre. Trist dag, dette. Men takk for dyktige journalister og de beste og mest utfyllende anmeldelsene! Og ikke minst filmtrailer-biten! Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Også dere som hadde de beste filmanmeldelsene. VG, Dagbladet, Nettavisen og alle de andre var jo bare svada til sammenligning. R.I.P. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Synd at dette måtte skje. Var alltid fint at det dukka opp litt kultur innimellom når man er langt inne i data/foto/spill verden. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Oi,dette kom overraskende på meg. Synd dette, siden jeg syns det faktisk er en flott side. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Triste saker dette her, sjekket kulturo flere ganger daglig. Siden vil bli savnet! Takk for alle gode reportasjer! Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Skal ikke skryte på meg at jeg er/var den mest aktive leseren av kulturo, men dette er jo kjipt. Det var veldig fint å ha et sted å gå inn for å se trailere og anmeldelser, og et veldig godt avbrekk fra resten av nettverket. R.I.P! Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 På vegne av oss leserne vil jeg si at dere vil være den beste kultursiden i norsk internetthistorie pr. dags dato dette innlegg. Takker og bukker. Applaus for Schindler og alle som har jobbet sammen med ham på denne siden! *applauderer* Tusen takk! Slikt varmer.... Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 huff. kulturo.no vil bli savnet. RIP Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Faen. Idiotisk. Trist. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 *klappe Kulturo-redksjonen på skuldra* - flinke har dere vært, veldig flinke. Synd at det måtte ende slik Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvor mye må til for at dere kan fortsette? Jeg hadde gladelig betalt minimum 100 kroner. Og hadde jeg fått med meg 100 til på det hadde jo det blitt litt. Osv osv. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg hadde glatt donert et par kroner jeg også. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg kunne gjerne betalt en sum får å holde kulturo oppe. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Faen. Idiotisk. Trist. What the gentleman above just said. Seriøst, jeg forstår fortsatt ikke helt kortsiktigheten nettverket her viser. Tåpelig. Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Brått på. Trist å høre. Pass på å holde liv i det lille det blir morphet til, da. Lover å følge med. Ellers takk for strålende lesning i disse årene! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Trist nyhet. Har skippet HW totalt de siste årene, da det ærlig talt ikke virker like interessant som det var før. Men, gamer og kulturo har virkelig kommet seg de siste årene, og mener faktisk de 2 sidene er (var...) de beste søstersidene av HW/diskujon-nettverket. En kan alltids diskutere ukens anmeldelser av film, kino og musikk i forumet, men blir ikke på langt nær det samme uten artikler fra redaksjonen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noe av det absolutt tristeste jeg har lest på forumet på lenge. Banker mange samlivsbrudd i samme kategori så til de grader ned i støvlene. Kost meg alt for mye nesten med anmeldelser og saker fra dere. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 brukte ikke kulturo så mye, men begynte å lese og se artiklene mer og mer. hadde nyhetene kommet på tek.no forsiden så hadde den vært mer brukt. var ikke alltid inntressen gikk til nyehetene når de står på diskusjon. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kjipe greier altså. Takk til redaksjonen for ypperlige anmeldelser og nyheter de siste årene! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dette var kjempetrist, jeg skriver ikke mest her inne. Men jeg leser Kulturo.no daglig å har den fast i bokmerker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg