ekwathne Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dette er meget synd, har vært en trofast Kulturo leser i flere år. Takk for godt arbeid til dere! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Uff uff. Triste nyheter... Kan jeg spørre om hvor lenge dette har vært kjent..? Når innså dere at det ikke gikk så bra? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er det lov å gråte litt nå? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det blir bare dårligere og dårligere med hele greiene. Først blir det dårligere og dårligere artikler på hw.no, og nå blir kulturo.no lagt ned. =/ Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dette var synd, vi har ikke så mange gode kulturmagasiner i Norge at vi har råd til å miste kulturo. Synes i grunnen dette var veldig rart, på meg virker det som om kulturo har hatt skikkelig vekst og fremgang. Regner med at dette er en avgjørelse som er tatt fra høyere hold, og at redaksjonen osv. ikke har noe de skulle sagt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Når det var for det meste brukere av hw.no som kikket der iblant forstår jeg at kundemassen ble for liten. De manglet Se og Hør stoff. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jammen, hvor skal jeg lese filmanmeldelser nå da? VG.no? Neeeeiii... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Sørgeleg. Ei side som både ser bra ut og har godt stoff forsvinn. Ikkje faen om eg les anmeldelser på über-rotete VG. Veldig trist. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 NOO Er jo avhengig av dem når det kommer til film og trailere Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dette var vemodig. Kommer til å savne anmeldelsene, og spesielt ukens kinopremierer. Det finnes ikke noe håp om at Kulturo en gang kan gjenoppstå? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Synd, mye godt stoff har blitt produsert på kulturo. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Virkelig trist. En av de få sidene hvor jeg leser omtaler/artikler om film/musikk. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Rent personlig skulle jeg ønske de (eller rettere sagt "vi" siden jeg jobber i nettverket) hadde mer is magen. Tek.no-nettverket som helhet går jo veldig bra, så jeg hadde håpet de kunne satse et par år til i hvert fall. For meg blir jo nettverket dårligere, jeg er jo filmentusiast og leste Kulturo mest av sidene. Det er jo usikre tider og man regner med sviktende annonseinntekter grunnet finanskrisen, så sjefene er kanskje mer forsiktig med pengebruken. Men progresjonen har vært jevnt stigende og det hadde vært utrolig gøy å se hva Kulturo kunne blitt om et par år. Det var den eneste norske filmsiden jeg leste, nå blir det kun de utenlandske igjen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg er vel ikke av de som har hengt mest på kulturo, men jeg har tittet innom når det har vært noe spesielt jeg har lurt på. Har alltid fått inntrykk av at det er kvalitetsartikler, anmeldelsene ikke noe skvip som er rabla ned på en halvtime. I tillegg er selve nettsidene også gode. Synd dette =/ Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Uff, utrolig trist. Ser på denne siden som en kontrast til de andre mer teknisk relaterte sidene. Kommet mange bra artikler og mye godt lesestoff. Takk for det dere har bidratt med! Blir alikevel spennende å se hva den nye siden vil bringe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Men men men men... Det var ikke verdens beste side i begynnelsen, men jeg har brukt den mer og mer. Den har hatt en god utvikling. Dette er rett og slett trist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Jeg brukte aldri kulturo.no, så en ny lyd- og bilde side kan jeg like. En konkurrent til avstart.no? Endret 18. november 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg har alltid likt helgens filmanbefalinger. Ellers er musikken litt for spredt for meg. Jeg kan forstå at det ikke lykkes kommersielt sett, da i alle fall jeg ikke kjøper fysisk media lengre. Reklamer for CDON appelerer ikke til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg