Alexander Schindler Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Etter nesten tre år på nett må Kulturo dessverre legge inn årene. Les mer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Synd å høre Men fint at dere vil fortsette på tek.no med mer fokus på utstyr Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Får håpe at debattsidene ikke forsvinner, da. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nei! Dere var jo omtrent de eneste pålitelige anmelderne i hele Norge! Æsj, da må jeg på jakt etter en ny side. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kommer til å savne dere av hele mitt hjerte. Og jeg er ikke den følsomme typen, for å konstatere hvor viktige dere har vært for meg. R.I.P. 2005-2008 LONG WILL YOU GUYS BE MISSED! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Synd! Kulturo hadde mye bra. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Synes også det var mye bra der. Synd siden forsvinner. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Takk for mange gode anmeldelser og artikler! Trist at dere kaster inn håndkledet, kommer til å savne siden. Er det en ting jeg har savnet på HW/Tek sidene er det anmeldelser av lyd og bilde utstyr som TVer, projektorer, BD/DVD spillere osv.. Slik jeg forstår kan dette altså bli en realitet på den nye siden? Har vel ikke noen ca. dato for når den går live? Snakker vi før jul eller tidlig neste år? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hva med å gi Kulturo til noen engasjerte utviklere der ute, som er villig til å bidra med sin egen fritid for å fortsette å holde på siden? Er garantert noen der ute som har både kompetanse og vilje Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Veldig synd dette Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Veldig leit, dere har hatt veldig mange bra artikler. Lykke til videre alle dere som har holdt på med siden. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Så trist. Støtter forslaget til loathsome, er overbevist over at det er mange som kunne tenkt seg å bidra for å holde siden gående. Lenke til kommentar
Andrea_Solaris Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nitrist dag. Vil rette en takk til dyktige journalister som har fått meg til å se rødt, gapskratte og filosofere. Dere vil bli savna! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er veldig trist, for det var greit med en kulturside i nettverket i tillegg til Gamer.no. Synd det kommersielle styrer så mye. Er vel bare å håpe på at enkelte av idealistene kan bidra på forumet eller med blogger relatert til film og musikk. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Huffda, eg likte denne sida. Trist å sjå at den blir lagt ned. Nokon som veit om andre gode, aktive sider med anmeldelser av musikk? Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Nitrist dag. Vil rette en takk til dyktige journalister som har fått meg til å se rødt, gapskratte og filosofere. Dere vil bli savna! Tusen takk på vegne av redaksjonen Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er dager som dette jeg er svært glad for at jeg nesten bare benytter hw.no/tek.no ... Alle de gode sidene i HW-nettverket blir jo lagt ned på samlebånd - etter overklokk og programmers undergang fikk jeg en stygg følelse av at de ikke var de siste som ville ende på søppeldynga. Hvem blir neste side til å ende samme skjebne? AKam? AMobil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg