.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Som fan av amped spillene(uten om 3'en som var dårligt!) har jeg lyst på Shaun White Snowboarding, men er litt i tvil om å kjøpe dette. Noen som har noe erfaringer å dele om spillet? det negative og posetive om spillet. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dette er ikke min type spill og jeg har ingen intensjoner om å prøve det, men Gametrailers har et grundig video review ute nå. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Dette er ikke min type spill og jeg har ingen intensjoner om å prøve det, men Gametrailers har et grundig video review ute nå. finner den ikke Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 http://www.gametrailers.com/player/42719.html Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Har hatt det i en uke nå, og er rimelig lei. Ville ikke kjøpt det om jeg var deg Endret 19. november 2008 av GoldlaXiE Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 nei tenkte meg det. ser det får dårlig score også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå