SirHolberg Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei! Skal kjøpe meg en Ipod touch nå(8gb) Trenger den litt kjapt da jeg skal ut å reise. Hvor kan man få touchen levert kjappest? Håper dere kan hjelpe meg Sindre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 fysisk butikk....................? Lenke til kommentar
SirHolberg Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Nettbutikk, nettbutikk hos fysisk butikk Nettbutikk kort fortalt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 ingen nettbutikk kan garantere rask levering, siden det er posten leveringstiden ligger hos. kjøper du hos cdon, amentio, komplett er det også lite trolig at de gidder sende iveien saken med en gang Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg tror at hvis du bestiller direkte fra apple.no garanterer dem at de skal sende ut innen 24 timer, men da gjenstår posten. Raskeste er å ta på seg skoa og gå i en butikk. Lenke til kommentar
SirHolberg Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Tok å bestilte direkte fra apple Det å gå i butikk er ikke et alternativ for øyblikket, da den eneste elekrtobutikken her på øya selger støvsugere og 3 år gamle mobiler Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Dersom du bor der ute "where the busses don't run", så er det jo en reell fare for at posten bruker litt tid på å få varene ut dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå