HaterDiskus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg syns ikke at dette er for lyst i toppen i det hele tatt. Det komplementerer den dystre stemningen på bakkenivå, og gjør det hele enda dystrere. Liker dette veldig godt. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 er bilde manipulert mye...jeg kan også se disse JPG artefaktene!? Ellers, så likte jeg også bilde Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 er bilde manipulert mye...jeg kan også se disse JPG artefaktene!? JPEG artifaktene kommer nok av at det er brukt en mindre optimal konverting eller dårligere verktøy enn nødvendig. Tom Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 kan vell tilføye at det jeg liker med bilde er at det er litt kunsterisk og ser litt ut som et maleri, noe som kan være meget fint hvis stemningen er "rikitg", noe den er her Lenke til kommentar
brk Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Vell, Bildet er jo "en smule" komprimert og forminsket for å være greit å ha på forumet. Har orginal i tiff (til print), har ikke fått skutt så mye i raw pga jeg er fremdeles grønnskolt innen foto. Men det virker som at motivene jeg velger er det ikke noe galt med, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå