Gå til innhold

BK: Tåketre (Tre i tåke)

brk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WOW, takker for kommentarene folkens :)

Enig i at det ble litt lyst i toppen, men syntes ikke jeg kunne blende ned da bildet i seg selv ville blitt for mørkt, etter min mening.

Sitter på en bruktkjøpt imac 17" G5 så jeg er ikke helt sikker på hvordan resultatene blir, :)

Anyways, thanks.

Lenke til kommentar
Men jeg har sett mange lignende før, og noen bedre. Men jeg liker det.

Det som du sier, vi har sett det før; men jeg vil påpeke at jeg har ofte sett verre. Ikke så mange som er bedre.

Jeg liker det jeg også. Itw synes det blir litt lyst i toppen; men det er noe av det jeg liker med bildet - jeg får et inntrykk av solen er i ferd med å bryte igjennom og det vil klarne opp snart.

Tom

Lenke til kommentar

Det var slik tomsi skriver her, tåka var i ferd med å løsne, så jeg var vel veldig heldig her :)

Har noen flere fra den morgenen som jeg vurderer å gjøre i s/h

Bildet skal forresten skrives ut (stort!) og rammes inn.

Tusen takk for kommentarene.

Lenke til kommentar

ok, first try... Nice tone, but honest!

Stemingen jeg får av bilde i thumbnail er meget bra, jeg gleder meg til å trykke på bilde å se det stort. En liten skuffelse kommer over meg, for bildet e rikek så skarpt som jeg skulle øsnke, og jeg ser mange JPG-artefakter. Det vil si type grums ved detaljer. I de duse områdene kan jeg også se små bokser på 3x3mm, altså dårlig komprimering. Fiks det så vil du nå et nytt nivå med bildet.

Den glorien du har lagt på skaper veldig god steming, og passer med fargene. Ville kanskje ha croppet litt nede til venstre evt klonet bort stenen. Tror også jeg ville hatt mer av omgivlesene rundt, og lagt treet til høyre i bilde, med 2/3 mer på venstre side.

Toppen gjør seg, selv om det bare er grått.

Short version:

Liker stemningen, men ville jobbet mer med utsnittet og elementer som forstyrrer. Kvaliteten er ikke god i det hele tatt, men skyldes mest sannsynlig komprimering om det ikke er brukt et Canonkamera, da er det ikke mye photoshop kan gjøre, desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...