celebos Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jegkjøpte meg et EOS 450D nå på tidlighøsten. Satt akkurat å overførte bilder og midt under overføringen så stoppet overføringen og skjermen på kameraet ble helt svart. jeg avbrøt overføringen og prøvde å så kameraet av og på, jeg kan ta bilder med skjermen på kameraet er fortsatt helt svart. Noen som har opplevd noe av det samme? Og nei.... jeg har ikke kommet borti "disp." knappen. Håper noen kan hjelpe meg. På forhånd takk. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du har selvsagt prøvd å ta ut batteriet? Lenke til kommentar
celebos Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Du har selvsagt prøvd å ta ut batteriet? Hehe. gjorde det nå, og det funka. Men jeg er redd det kommer til å skje igjen. vi får bare håpe det ikke gjør det. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
aob Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 bruk en kortleser til bildeoverføringer, mye hurtigere og sikrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå