Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penis er mindre på skola ..

Gjest Guest_XXX_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_XXX_*

Penisen min er mindre på skola, en når jeg er hjemme (slapp) :cry:

Så er ikke så begistret for å dusje med de andre :ermm:

Er det vanlig? Etter gymmen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta deg en skikkelig trimtur hjemme, så svetten renner og du har blodsmak i kjeften. Så løper du inn på badet og sjekker størrelsen på lillemann.

Akkurat ja. :)

Som Slimda skriver så tror heller ikke jeg det har noe med at du er på skolen, men heller at du har vært i aktivitet.

Lenke til kommentar
Uten at jeg er noen ekspert på emnet, så er det eneste jeg kan tenke meg at etter trening, så trengs blodet andre steder i kroppen, og trekker det ut av penis?

Jeg tror nok ikke det er helt riktig... Det er ikke sånn at kroppen tar blod fra armene og frakter det til beina når du jogger. Det er blod overalt i kroppen, hele tiden.

Correct me if im wrong

Lenke til kommentar
Uten at jeg er noen ekspert på emnet, så er det eneste jeg kan tenke meg at etter trening, så trengs blodet andre steder i kroppen, og trekker det ut av penis?

Jeg tror nok ikke det er helt riktig... Det er ikke sånn at kroppen tar blod fra armene og frakter det til beina når du jogger. Det er blod overalt i kroppen, hele tiden.

Correct me if im wrong

Jeg vil faktisk tro at kroppen tar litt blod fra armene når man jogger. Om du f.eks. ser på blodårene dine når du pumper vekter så ser du at årene i armene vokser når du trener armene og beina når du trener beina. Og jeg opplever ofte at jeg blir veldig kald i armene når jeg jogger, og jeg tror at dette er pga at kroppen fokuserer på beina, men jeg vet ikke.

Penis er litt annerledes da den vel ikke er en muskel. (Musklene ligger vel i "rota"). Og dermed så kan den "ta" litt blod derfra når man trener på samme måten som den kan begrense blodet der når man fryser.

Det som er sikkert er at når kroppen er i aktivitet så kjører den på med blod til de musklene som faktisk trenger det, og da vil det bli mindre blod andre plasser siden man ikke får mer blod i kroppen.

Endret av zicoz
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_daneyboy

heisann. jeg har samme problemet, såkalt "gymtiss".

eneste kjipe er at ingen av de andre har det :p

ble faktisk mobbet i 7/8 klasse for liten penis. ente med at jeg slo fyren i trynet som spredte ryktene x)

uansett, penis består vell "bare" av blod uansett. penis er ikke aktiv i gymmen, med mindre det er sengegymnastikk, slik at blodet går vell til de aktive delene når du er i aktivitet ;)

flaut, men jeg tror ikke det er noe du kan gjøre, bortsett fra de i klassen min som mobbet meg for det.

de stod nemlig å dro og nappet kuken på dassen eller i dusjen for at den skulle vokse, men det er bare ekkelt. lagde pulebevegelser så kuken fikk sleng og ble lengre osv :p mye du kan gjøre som virker homofilt i dusjen med andre, men uansett...

hvis noen sier noe eller kommenterer, spør du bare om vedkommende er homo som står og titter på andres penis. kanskje derfor deres penis blir større :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...