pycero Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei... Jeg har tenkt å kjøpe et nytt spill til 360'en min men jeg klarer ikke å bestemme meg mellom GeoW 2, COD WaW eller fallout 3 så jeg ville høre hva dere mente... Har lyst på et bra online spill og som varer lenge, ikke sånn at når du har gjennomført spillet gidder du ikke å spille mere... Takker for alle svar Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg kan trygt anbefale GeOW2 hvis du skal slenge deg online! Hvis det er SP du vil ha mest ut av er det nok Fallout 3 du bør satse på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gears of War 2: Sinnsykt actionfylt Campaign, med en noe buggete men sinnsykt deilig multiplayer. Fallout 3: Skal jeg tro anmeldelsene og ryktet til Bethesda er dette spillet også helt sinnsykt. Call of Duty: World at War: Historien her er visstnok ganske intens, men ikke noe supert, samme gjelder Multiplayer. Go COD4! Er en singleplayeropplevelse i en stor og åpen verden er Fallout 3 det du leter etter. Om du vil ha actionfylt multiplayer action ville jeg gått for Gears of War 2. I mine øyne er ikke Call of Duty: World at War et alternativ blandt disse tre. Call of Duty 4 er isåfall et tryggere kjøp om du ikke liker Gears of War 2 (Se noen videoer, men helst prøv) Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 RPG og singleplayer: Fallout Action, co-op og online: GOW2 Har du råd til 3 spill kan du tenke på cod5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå