Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tentamen i morgen, trenger hjelp fort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan med hånda på hjertet si deg at om det ikke går bra i morgen, så kommer det alltid flere sjanser til å forbedre sitt potensiale. Du kan for eksempel lese. Da mener jeg nesten hva som helst der tekst inngår. Har selv bommet på noen oppgaver, men det er feilene du lærer av, i hvert fall når det gjelder meg xD

Anyways, håper det går bra. Bare fokuser på å skrive en oppgave som ikke er for ensformig med masse action, men sørg for å ha med gode skildringer. En god skildring/beskrivelse behøver ikke å være lang, for all del. Jo kortere tekst du skriver, jo vanskeligere er det for deg å bomme kollosalt :p

Lenke til kommentar
Prøven gik ganske bra syns jeg brukte lang tid i starten, men når jeg var ferdig syns jeg at jeg hadde brukt kort tid forde veldig få hadde dratt da, var der fra totalt fra 8.300 til 11.45 tror dere jeg får dorlig karakter pga det???

Nei, tror ikke det. Det skal ikke ha noe å si når du gikk. Det er innholdet som teller :)

Da jeg gikk i 8. skrev jeg 5 sider og gikk tidlig og fikk 5+, mens en i klassen skrev 8++ sider og satt helt til tiden var ute, og hun fikk 3 :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-127711

Et godt tips er å forbrede seg på sjangrene som sagt ovenfor. Utenom det, så er det bare å ta med seg litt godteri, og ta det litt med ro, og heller sitte hele dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...