brune-ha Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Til dere som har lagt inn denne: Merket noe forskjell? Ustabilitet? Vil dere anbefale å legge den inn? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 samma lurer jeg og på... og en ting til: må en ha sp1 fra før? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Tenkte kanskje denne kunne være fin å leke med. Det er en helt genial måte å slippe å tenke på sp ditt og datt når man skal/må reinstallere... http://www.thetechguide.com/articles/slipstream.html EDIT: feil url... gi meg 5min. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Hvor finner jeg full Install? Fant bare den fra win-xp.no og der kan jeg ikke laste ned fra pga stor pågang! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Første kommentarer er følgende :o : Ikke installer SP 2 ennå !!! Fører til ustabiliteter i maskinen og programmer !!! Står på Win-xp.no Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Første kommentarer er følgende :o : Ikke installer SP 2 ennå !!! Fører til ustabiliteter i maskinen og programmer !!! Står på Win-xp.no Står det ikke: Folk hos techconnect har lagt ut en nedlasting av Windows XP Service Pack 2 Build 1185 på deres side. Størrelsen er nesten 150 MB så dette er nok ikke noe for deg med 28k/56k.. Utdrag fra techconnect: Because we are proud to announce this for our members now we think its time to give this available for all the visitors! Have some fun with it! We have got our hands on the newest build of the Windows XP Service Pack 2. This time it's version 1185 and includes the patches and updates released until now. This build can be installed by simply running the EXE. Last ned: Download Windows XP SP2 Build 1185 Kilde: Neowin.net Dette er ALPHA/BETA-programvare. Vi tar null ansvar for hva som kan skje med maskinen din etter installasjon av denne! eller har jeg oversett noe? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Første kommentarer er følgende :o : Ikke installer SP 2 ennå !!! Fører til ustabiliteter i maskinen og programmer !!! Står på Win-xp.no Står det ikke: Folk hos techconnect har lagt ut en nedlasting av Windows XP Service Pack 2 Build 1185 på deres side. Størrelsen er nesten 150 MB så dette er nok ikke noe for deg med 28k/56k.. Utdrag fra techconnect: Because we are proud to announce this for our members now we think its time to give this available for all the visitors! Have some fun with it! We have got our hands on the newest build of the Windows XP Service Pack 2. This time it's version 1185 and includes the patches and updates released until now. This build can be installed by simply running the EXE. Last ned: Download Windows XP SP2 Build 1185 Kilde: Neowin.net Dette er ALPHA/BETA-programvare. Vi tar null ansvar for hva som kan skje med maskinen din etter installasjon av denne! eller har jeg oversett noe? Jepp ! les videre nedover http://www.win-xp.no/modules.php?name=News...rder=0&thold=-1 Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 NÅR SP2 kommer kan man bruke flexbeta slipstreamer til å slipstreame sp2 på en bootbar winxp cd, eller winxpsp1 cd. http://www.flexbeta.net/main/comments.php?...catid=1&id=1810 Dette programmet kan brukes til å slipstreame alle oppdateringer som er kommet ut. (som blir med i sp2 pakken) Dr3 Lenke til kommentar
Osram Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Første kommentarer er følgende :o : Ikke installer SP 2 ennå !!!Fører til ustabiliteter i maskinen og programmer !!! Står på Win-xp.no Det var én eneste kommentar der som tilfeldigvis var negativ. Det er kanskje litt lite informasjon å basere slike påstander på... Lenke til kommentar
joka Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 NÅR SP2 kommer kan man bruke flexbeta slipstreamer til å slipstreame sp2 på en bootbar winxp cd, eller winxpsp1 cd. hvorfor bruke 3 part programmer til slipstreamer? pakk ut servicepack fila og bruk "update.exe" som ligger der. update.exe finnes i alle servicepack helt tilbake til NT4 Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hvor finner jeg full Install?Fant bare den fra win-xp.no og der kan jeg ikke laste ned fra pga stor pågang! ha på windows update da vel Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Hvor finner jeg full Install?Fant bare den fra win-xp.no og der kan jeg ikke laste ned fra pga stor pågang! ha på windows update da vel Hvis man ikke har internet a? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hvis man ikke har internet a? Da putter man datamaskinen sin inn i en bil og kjører bort til en kompis som tilfeldigvis har 2Mb-linje og laster den ned der... Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 og en ting til: må en ha sp1 fra før? Det trenger du ikke! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Hvis man ikke har internet a? Da putter man datamaskinen sin inn i en bil og kjører bort til en kompis som tilfeldigvis har 2Mb-linje og laster den ned der... Uansett så har ikke SP 2 kommet offisielt ennå så jeg tror ikke jeg får den på windows update! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Men er det noen som vet hvor jeg finner den? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 når jeg oppgraderte maskinen til Win XP pro sp1 ble den så treig.... http://www.itavisen.no/art/1300897.html hvor kan jeg laste ned den patchen de nevner på itavisen, uten å få sp2? Jeg har lastet ned det nyeste av updaten! Vil ha en sp1 som virker raskt Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Gjelder eng. utgave: http://www.win-xp.no/modules.php?name=Down...title=Sp1%20fix Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 jeg har norsk versjon av win xp pro, kan jeg da ikke bruke den da? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 jeg har norsk versjon av win xp pro, kan jeg da ikke bruke den da? Nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå