Gå til innhold

N95 - Knust display - hente ut meldinger - hvordan?

toni29

Anbefalte innlegg

Hei

jeg er ny her og jeg har et spm som jeg virkelig trenger hjelp med!!!

jag her noen trussel meldinger på en nokia n95 med knust display. men snakket med noen i telenor som sa atom jeg hennvendte med her så ville jeg få tips til hvem jeg kunne snakket med! meldinga kan ha blitt sletta mensiden n95 er så moderne skal det gå ann å få frem i gjen det!

konklusjon! : trenger en som kan koble seg inn i tlf selv om displayet er knust og få gjenn opprettet meldingene!

håper dere tar dere tid til å svarer:)

MVH TONI

Tittelen på denne tråden er blitt endret. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel.

Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen.

Velkommen til forumet

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skalvisjå. Du snakket med noen hos Telenor som sa du skulle spørre på dette forumet? Og det du er ute etter er et program som kan hente ut meldinger fra telefonen din - også de som er slettet. Jeg foreslår at du kjøper en kabel som kan koble telefonen og maskinen din sammen, om du ikke allerede har dette. Så kan du se hva Google har å by på.

Lenke til kommentar

Koble den til en pc å ta back upp så oppretter du denne backupen på en annen nokia telefon, helst en annen N95. Eller om sms ene er på minnekortet ta det å sett inni en N95 eller annen noka med lignende opprativ system.

Selv hadde jeg en 6120 classic å tok backup å satte de rett inn på en N82. Funket supert alle bilder, meldinger osv.

Om meldingene er blitt slettet er det litt verre da må du til med data recovery, å da må disse "slettede" meldingene ikke ha blitt overskrevet av annen data.

Dvs det som sjer når man sletter data så sletter man egentlig ingenting men man tilater annen data å skrive over disse "slettede" dataene.

Endret av kaffi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...