aloras Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Va nå på den lokale Coop Obs!'en og såg at de hadde Guitar Hero 3 twin pack (altså med to gitarer) til PS3 for 699,-. Var ikke dette veldig billig? Spesielt når jeg såg at de solgte Wii-versjonen med kun en gitar til drøye 799,-. Men så er det jo at Guitar Hero 4 kommer om en uke eller noe. Er det verdt å kjøpe den, eller burde jeg vente på Guitar Hero 4? Jeg kan jo vel bruke gitarene på 4'ern som følger med i 3'ern? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det følger jo med helt ny gitar på 4'ern. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Det skjønner jeg, men er det så store forskjeller mellom gitaren fra 3'ern, og gitaren fra 4'ern da? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det vil jeg mene, den nye har sånn trykkfølsomme stryke knappe greier Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Og gitaren i GH 4 er større, mer solid og gir et bedre inntrykk. Mer "ekte" kan man si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå