Gå til innhold

Hva er forskjellen på disse to SSD-diskene?

Splitter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shit! Skulle akkurat til å bestille 2 av den billige, og som faktisk er i butikk. Trodde de hadde samme produktnavn, men ved nærmere sammenlikning er de siste 3 bokstavene ulike. Noen som har noen spesifikk sammenlikning på SATA-I og II på disse? Det blir vel fortsatt venting på 160Gbèren da kanskje - som skal komme snart.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte to av de dyreste på fredag, men er usikker på om jeg skal avbestille og kjøpe de billigste i steden. Hvis jeg bestiller i kveld er det sikkert ennå mulighet for å få den før helgen.

Takker khaffner for råd, men ønsker å være helt sikker på at jeg ikke gjør noe dumt med å gå for den billigste typen. Hvis jeg først skal væres dum nok til å blåse av 13k på harddisker, vil jeg ha noe som er skikkelig bra. :D

Noen flere som har peiling på forskjell på SATA og SATA-II på en SSD-disk?

Lenke til kommentar

At diskene er SATA-II høres mer fremtidsrettet ut enn SATA-I iallefall, men det er bare gjetninger av en som ikke vet bedre (meg). Og sitte med skjegge i postkassa etter man har punget ut så mye er ikke aktuelt. Splitter: ring Multicom, det kan ta lang tid før de får inn de diskene, de har jo allerede stått flere uker med få dagers antatt ventetid, de må da kunne slette ordren- ellers temmelig dårlig reklame... Skal sjekke ut det her ila morgendagen om ingen har noe fast info på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...