Gå til innhold

Kraftig laptop med bluray, 1080p osv.


Khaffner

Anbefalte innlegg

En kamerat vil kjøpe en laptop, og har følgende krav:

- God grafikk

- Bluray-spiller(og brenner hvis mulig)

- Skjerm med full HD

- Generelt gode spesifikasjoner

- Maks 17000 kroner

 

Vekt og størrelse er ikke veldig viktig, men det skal ikke være noe problem å ta med maskinen på tur.

Og ja, han er klar over at han får bedre stasjonær til mindre pris, men han vil ha bærbar.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En kamerat vil kjøpe en laptop, og har følgende krav:

- God grafikk

- Bluray-spiller(og brenner hvis mulig)

- Skjerm med full HD

- Generelt gode spesifikasjoner

- Maks 17000 kroner

 

Vekt og størrelse er ikke veldig viktig, men det skal ikke være noe problem å ta med maskinen på tur.

Og ja, han er klar over at han får bedre stasjonær til mindre pris, men han vil ha bærbar.

Noen tips?

 

Disse tre er de beste man kan få i Norge.

 

M860

M570+

D900

 

Først er 15 tommer og de to siste er 17 tommer. Den siste er aaltfor stor og tung til å ta med på tur, syns jeg. M570+ er ganske stor den og. M860 er den minste og er vel den beste til å ta med på tur. Har vel også lengst batterilevetid, ca litt over 2 timer når man ser film med nedsatt lysstyrke.

 

Bare den siste kan brenne blueray plater.

 

Spesifikasjonene dere vil ha vet dere best selv.

 

Om de er full HD vet jeg ikke helt, men man kan iallefall velge samme oppløsning som er full HD oppløsning.

Endret av EivindS_
Lenke til kommentar

Asus G71 serien har BluRay standard om jeg husker rett, men skjermkortet er noe svakt i forhold til mer bråkete fra Multicom..

 

Igjen: Asus G71g skal få 6GB DDR3 Ram isteden for 4GB og nVidia 9800GS istedenfor 9700GS, men aner ikke om G71g kommer til Norge, når eller pris. I USA ligger den på fra 1700-2100USD og er ikke sluppet ut på markedet enda ut i fra det jeg har sett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...