Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Velger som du ser å poste anonymt, og håper posten får stå.. Så,hva nå, hvordan komme videre? Hvordan unngå måneder med, vel, du vet? Løpet er ganske kjørt, og jeg orker virkelig ikke enda en runde med elendighet på grunn av denne jævla ... , er så JÆVLIG HELVETES PISSED OFF.. Hvordan bare glemme alt nå, med en gang?? Er det bare å kjefte vedkommende halvt ihjel for så å knulle rundt som funker? Funker jo faen ikke det heller Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Å gjøre noe annet funker, og da snakker jeg ikke om å "knulle rundt". Hold deg opptatt, dra ut med venner, finn en ny hobby. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Velger som du ser å poste anonymt, og håper posten får stå.. Så,hva nå, hvordan komme videre? Hvordan unngå måneder med, vel, du vet? Løpet er ganske kjørt, og jeg orker virkelig ikke enda en runde med elendighet på grunn av denne jævla ... , er så JÆVLIG HELVETES PISSED OFF.. Hvordan bare glemme alt nå, med en gang?? Er det bare å kjefte vedkommende halvt ihjel for så å knulle rundt som funker? Funker jo faen ikke det heller Tja... Utløp for raseri er å anbefale. Så lenge det foregår innfor Norges Lover så skal du drite i om det foregår innfor moralens voktere sine lover. Ellers så anbefales både å ligge rundt og mengder av trening. Snakk med kompiser og finn kvinnfolk som tar deg for den rebounden du er på jakt etter. først og fremst være 100% egoist UTEN å gå i selvmedlidelsens usjarmerende felle. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 tenk rasjonelt! vil du virkelig bli husket som han som ble semi-emo fordi dama slo opp? eller bli husket som en pudding? tenk framover, og ikke gjør noe tragisk du vil angre på når du har kommet over hele greia og innser hvor tåpelig hele opplegget var Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Styr unna alt som kan minne om vedkommende. Ikke hør på deres sanger, ikke les gamle meldinger, ikke tenk på vedkommende engang. Gjør ting som er typisk deg, alt du gjorde før, alene eller med venner. Gjør alt annet enn å sitte hjemme og tenke og savne, da blir det aldri bra igjen Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Finnes ikke noe fasit på denne. Folk er forskjellige, men en ting er sikkert ikke riv hode av henne, selv om det sikkert friste. Det beste er å være med venner og familie og snakke ut om det med de folka du stoler aller mest på, det hjelper å snakke ut om det:) Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 De første månedene så holder jeg meg veldig mye sammen med venner, både gutter og jenter. Dvs at jeg sitter minst mulig alene, for det er da man som oftest tenker. Jeg snakker også veldig mye ut om dette, både til venner, kollegaer og foreldre - jeg syns det hjelper masse når andre kan få tankegangen din og synspunktet på et annet nivå. Så begynner jeg så smått å bli intim med noen andre, gjerne noen jeg har vært intim med før. Så kommer stadiet hvor jeg er midt i mellom. Både savner og misliker eksen, da blir jeg destruktiv og prøver å ha mest mulig sex som hjelper for meg, for da innser jeg at mennesker kun er av samme ulla og at det fins mange fler som er 10 ganger bedre enn den foregående. Så kommer punktet hvor jeg tar kontakt med eksen og forteller: "Jeg har hatt det tungt etter bruddet, men nå har jeg bearbeidet all sorg, møtt en ny jente og har det veldig fint igjen. Håper det går bra med deg også." Da har jeg fått det ut av systemet og gjort det offisielt og satt en strek for det hele. Ikke i helv** om hun skal komme "vinnende" ut av situasjonen. Kall det egoistisk, men det fungerer i alle fall for meg. Inni alt dette så holder jeg meg aktiv med jobb, trener mye og gjør ting som er morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå