PhiWo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg har fått lasta ned SpeedFan, for å skjekke temperaturen til CPU-en. Den lå på ca 52-58C. Når jeg f.eks trykket på "Nytt emne" var den plutselig oppe på 71-75C i løpet av et par sekunder. Den går forsåvidt ned igjen etter litt, men det virker litt.. Rart. Hvis jeg f.eks prøver å spille et eller annet, kjøre et litt tungere program, osv, slår den seg bare av. Noen måte å kjøre vifta fortere eller noe? (Er det forresten trygt å gjøre slikt?) Fikk til på SpeedFan å sette NED farta, men det hjelper jo ikke akkurat noe særlig.. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 En støvrens hjelper alltid, spesielt om det er snakk om en bærbar pc. Lenke til kommentar
PhiWo Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Blitt en del støvrensing på den her ja. Er stasjonær også, hehe. Men merker forskjell etter støvrensing, men det blir ekstremt for tregt igjen, da. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Demonter kjølevifta. Fjern gammel kjølepasta og legg på ny. Sjekk at alle fester til vifta sitter skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå