LarZen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Finner ikke Left 4 Dead demoen lenger, har den tatt den ned eller er det bare jeg som er blind? Lenke til kommentar
erikb Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Den er nok desverre borte, den er ikke lenger tilgjengelig nå som spillet er sluppet. Lenke til kommentar
preppy Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Left 4 Dead er faenmeg det FETESTE spillet jeg har spilt på 360. Verdt hver eneste krone. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Left 4 Dead er faenmeg det FETESTE spillet jeg har spilt på 360. Verdt hver eneste krone. Hvor har du kjøpt det? Trodde det ikke kom ut før den 20. Lenke til kommentar
preppy Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Xpress mail fra hong kong. Kjenner en gla' gamer derfra. =) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fikk bare testet demoen en gang - alene. Slettet demoen for å gjøre plass til GeoW2 som skal installeres i morgen, men når jeg da bestemte meg for å prøve det i 4 player coop så var demoen borte. Way to go, Valve Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 neeeeeeeeeeei!!!!!!!!!! jeg hadde demoen på nedlasting, men fikk ikke lasta den ferdig før jeg skrudde av maskinen i går. Får bare håpe jeg får lov å laste ned resten.... Lenke til kommentar
JV Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hva er poenget med å fjerne en demo etter at spillet kommer for salg i butikken?! Selv om jeg har mulighet til å kjøpe det betyr vel ikke det at jeg ikke har lyst til å teste det først Lenke til kommentar
erikb Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hva er poenget med å fjerne en demo etter at spillet kommer for salg i butikken?! Selv om jeg har mulighet til å kjøpe det betyr vel ikke det at jeg ikke har lyst til å teste det først Vil tro det er for at folk som kun har demoen skal fylle serverne så de som har kjøpt spillet ikke får spillt. Jeg har demoen på xboxen, funker fortsatt fint den! Synd det ikke går an å laste ned mer... Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 neeeeeeeeeeei!!!!!!!!!!jeg hadde demoen på nedlasting, men fikk ikke lasta den ferdig før jeg skrudde av maskinen i går. Får bare håpe jeg får lov å laste ned resten.... Du vet at du kan velge bakgrunns nedlasting slik at maskinen slår seg av automatisk når nedlastingen er ferdig? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Synes demoen var forferdelig, ja med den monsterpcen jeg har, megaskuffet!!! Kan ikke kjøpe spillet da jeg hater co-op spill For meg så er singelplayer tingen med historie osv Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Spillet er bassert på Source engine. Spilla demoen, den var god ja! Lenke til kommentar
Bareola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 neeeeeeeeeeei!!!!!!!!!!jeg hadde demoen på nedlasting, men fikk ikke lasta den ferdig før jeg skrudde av maskinen i går. Får bare håpe jeg får lov å laste ned resten.... Du vet at du kan velge bakgrunns nedlasting slik at maskinen slår seg av automatisk når nedlastingen er ferdig? Du vet at 360 kan laste ned mens den er skrudd av? Må bare gå på instillingen å aktivere det først. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Du kan ikke laste ned når den er skrudd av, men du kan gjøre så den skrur seg av etter at du har lastet ned. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Begynte å lure om jeg hadde gått glipp av noe her nå, men det er som Kris sier. Du kan kun be boksen skru seg av automatisk når nedlastingen er ferdig. Hadde vært veldig kjekt om den kunne lastet ned uten at den var slått på, men er vel ikke mulig en gang på denne generasjonen, da de ikke har noen form for standby. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fikk faktisk lov til å laste ned resten av demoen. Må si at den var overraskende bra, veldig intens action. Føler seg aldri trygg da det er forskjellig hver gang man spiller. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har fortsatt demoen, lastet den ned med en gang den kom, og den skal ikke fjernes før spillet er i boks... Jeg synes det var et veldig bra spill! Vavle kan det med å lage spill, og coop er jo drit bra! Og spillet er veldig forskjellig fra gang til gang, fiendene dukker opp på forskjellige steder, og det gjør våpen også.. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 demoen er borte på steam nå også.. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Spilt dette i 5-6 timer i dag over Live. Kanskje mitt favorittspill på 360 hittil. Får håpe det ikke flopper men det virker dessverre sånn. Kjøp dette folkens, ikke COD5, Farcry2 eller hvilket annet oppskrytt spill det måtte være. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dette skal kjøpes av meg, men problemet er at jeg ikke har tid eller penger til å spille alle de godene spillene som kommer eller har kommet.. Demoen er vel kanskje mer en beta enn en demo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå