Ziljej Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg skal oppgradere minne på min bærbare Targa. Maskinen inneholder fra før av en 256MB DDR ram brikke ifølge spesifikasjonen. Men jeg finner bare 200pin størrelse på DDR ram brikker, og trenger en 144pin størrelse..... Er det noen som har peiling på hvilken type brikke jeg kan bruke?? Silje Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 et søk på komplett.no etter "144" ga en rekke treff på 144 pins ram, så jeg tror dem selger sånt ja.. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 144 pin er sdram, 200 pin er DDR sdram (altså DDR-ram). De er fysisk omtrent like store. Hvis det står at den skal bruke DDR SO-dimm, så er det hva du skal bruke. Står det vanlig sdram SO-dimm 144 pins, så skal du bruke det. Hør med der du kjøpte maskina. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 DDR er 184-pin takk Javel? Du fikk kanskje ikke med deg at det var snakk om bærbare pcer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå