shug Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei, Har kr. 4000, men lurte på om det var mulig å få en helt OK PC til rundt 3000? Trenger ikke stort, trenger ikke mer enn f.ex Pentium 4 3.06GHz, et 8600+++ xfx skjermkort og ca 250 GB diskplass. Noen som har noe forslag til hva som kan være beste stedet å handle dette og hva jeg skal ha? Takk! Lenke til kommentar
aceracer666 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei, Har kr. 4000, men lurte på om det var mulig å få en helt OK PC til rundt 3000? Trenger ikke stort, trenger ikke mer enn f.ex Pentium 4 3.06GHz, et 8600+++ xfx skjermkort og ca 250 GB diskplass. Noen som har noe forslag til hva som kan være beste stedet å handle dette og hva jeg skal ha? Takk! jeg ville annbefalt komplett.no etter erfaring der selv, dem har stort utvalg, bra service rask levering, vill nok tru du får en ganske brukbar pc der for rundt enn 4000 kr;) Lenke til kommentar
Husee Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har en pc jeg skal selge for 2000,- er nylig opptatert HDD og ram. Tak kontakt på PM hvis du skulle være intressert. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 barebone. se på dette Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ikke for å være uhøflig, men det oppsettet mangler da totalt logikk. Et kabinett til godt over 1000 kroner for en billig datamaskin? Dessuten er det ingen som har alle varene på lager. Altså, jeg gjentar det med at jeg ikke ønsker å være frekk, men man bør ha en viss kompetanse før man gir forslag til andres kjøp. Her har du et alternativt oppsett du burde ta en kikk på. Skjermkort kan også i tillegg kjøpes fra Amentio. Dersom du akter å kjøre Windows Vista, bør du kanskje kjøpe to enheter av minnet som jeg foreslo. Hvis du har tenkt å kjøpe et komplett oppsett, tror jeg nok at jeg må skuffe deg. Det er få som selger et kraftig skjermkort som 8600GT sammen med en svak prosessor som Pentium 4. Da er det nesten like greit å ta en tur til Elkjøp og se hva de har å by. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Ikke for å være uhøflig, men det oppsettet mangler da totalt logikk. Et kabinett til godt over 1000 kroner for en billig datamaskin? Dessuten er det ingen som har alle varene på lager. Altså, jeg gjentar det med at jeg ikke ønsker å være frekk, men man bør ha en viss kompetanse før man gir forslag til andres kjøp. Her har du et alternativt oppsett du burde ta en kikk på. Skjermkort kan også i tillegg kjøpes fra Amentio. Dersom du akter å kjøre Windows Vista, bør du kanskje kjøpe to enheter av minnet som jeg foreslo. Hvis du har tenkt å kjøpe et komplett oppsett, tror jeg nok at jeg må skuffe deg. Det er få som selger et kraftig skjermkort som 8600GT sammen med en svak prosessor som Pentium 4. Da er det nesten like greit å ta en tur til Elkjøp og se hva de har å by. haa. syns DU bør vite hva du utaler deg om før du, skal ta meg, for at jeg linker til et barebone oppsett dvs det (du kaller bare et kabinett) inneholder også et hk og en psu! i tillegg ser dette veldig bra, men jeg vet veldig godt man kan få mye annet til en billigere penge, men men what ever makes your day! men du skal ha for og få til et sykt billig oppsett:) EDIT: lagde et oppsett til : Oppsett amd . amd x2 5000+ 2gig ddr800 320gig hdd ati hd4670 antec kabinett fin liten kasse til 3200 kr Endret 20. november 2008 av Nokia_dell Lenke til kommentar
shug Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Tusen takk, ser utrolig bra ut! Men nokia, det er ikke noe skjermkort til det der, er det vel? Endret 20. november 2008 av shamo Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Tusen takk, ser utrolig bra ut! Men nokia, det er ikke noe skjermkort til det der, er det vel? ligger et 4670 i handlekurven der. så ja er jo et skjermkort med:) Benchmark ligger i spoilern http://img295.imageshack.us/img295/5236/clipboard01du2.png Lagde et intel oppsett : oppsett . som er litt mere egnet til Oc hvis du driver med slikt Endret 20. november 2008 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå