Pizzaen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei Har lyst på mere plass på windows partisjonen min © så derfor må jeg først gjøre den andre partisjonen mindre (D). Men etter at jeg byttet navn på D disken til et navn med Ø i så har D disken bare blitt vist som spørsmålstegn, og ja jeg har skiftet tilbake. Også i tilegg når jeg skall resise/move så går det ikke an og trykke på det. Noen som kan hjelpe meg?? Her er et bilde: Lenke til kommentar
atlef Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vel, det er jo ikke mer plass igjen på D:, så det er ikke rart du ikke får endret størrelse. Flytt filer tilsvarende den størrelsen du vil utvide med til F:. Da skal du kunne endre på størrelsen. atlef. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Har da masse plass på disken min jeg: Lenke til kommentar
atlef Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ok, ikke ifølge det første bildet du la ut. Der står det: Unused MB 0.0. Så det var lett å anta at det ikke var mer plass igjen. atlef. Lenke til kommentar
Eragon Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 status: none, og ikke "active" ?? også er den satt som logical.. kan ha noe med saken å gjøre.. skal ikke si det sikkert, men du kan jo prøve å endre litt på det først å se hva som skjer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå