Mobil eksperten Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Nokia tåler desuten ikke litt fuktighet, små støt og litt røff behandling - noe samtlige modeller til SE og Siemens gjør... Jeg har en 3330, den har jeg sølt masse vann på og et helt glass melk mitt på den og den virker like bra nå!!! Hvis du ikke sier den tåler FUKTIGHET så vet ikke jeg! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har en 3330, den har jeg sølt masse vann på og et helt glass melk mitt på den og den virker like bra nå!!! Nå er ikke diskusjonen om din telefon. Diskusjonen er om nokia generellt. At du har vært heldig med mobilen snur dessverre ikke trenden til nokia.. sorry, men sånn er det.. 8) Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Mobil Eksperten: Kvalitet er at mobil faktisk tåler å bli mistet i bakken... jeg mistet min N3330 i bakken fra lommen min, og da gikk belysning og vibrasjon... min T68i har jeg allerede mistet ned trappa, og den skrudde seg ikke av en gang.. Jeg mener, hele greia med mobiltelefon er vell at man skulle gå rundt med den, og ha den der man er... (det er jo faktisk det mobil betyr..) Da bør den tåle å bli mistet i bakken ett par ganger - for - lets face it, vi mennesker faller av og til... Nokia tåler desuten ikke litt fuktighet, små støt og litt røff behandling - noe samtlige modeller til SE og Siemens gjør... Og - jeg tror ikke det er så vannvittig mange som syns 3650 er stilig... men du er noe for deg selv.. Og, du er en EKSPERT i å få opp diskusjon på forumet.. det eneste jeg ikke liker er at argumentene, forslagene og meningene dine er helt skrudd.. menmen Har både mistet min 3650 i bakken, og brukt den i regn, så jeg tror ikke det er noe å si på den. :wink: Veldig, veldig mange av de 60 % er nokia 3410 og 3310/3330, altså disse billig mobilene. Ikke glem 3210, altså jevnt over 3xxx serien.. Billigmodellene.. Er spent på 3650 om 6 mnd tid, kanskje nokia har lært, selv om jeg har mine tvil Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har en 3330, den har jeg sølt masse vann på og et helt glass melk mitt på den og den virker like bra nå!!! Nå er ikke diskusjonen om din telefon. Diskusjonen er om nokia generellt. At du har vært heldig med mobilen snur dessverre ikke trenden til nokia.. sorry, men sånn er det.. 8) Nå tror jeg ikke nokia har lagd en spesiell telefon til meg da som TÅLER vann! Det er vel et eksempel på at den TÅLER det da! Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Ingen andre navn nei....... SÅ du syntes innholdet er idiotisk? Vel smaken er som baken? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Oooo..så sinna Tull.. At telefonen din tåler fuktighet er ikke noe å blåse opp.. telefoner skal tåle litt vann og fuktighet. Så du skryter av at telefonen din fungerer normalt.. problemet er at 60% av alle andre nokia'er ikke gjør det. Lenke til kommentar
videokid84 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Oooo..så sinna Tull..At telefonen din tåler fuktighet er ikke noe å blåse opp.. telefoner skal tåle litt vann og fuktighet. Så du skryter av at telefonen din fungerer normalt.. problemet er at 60% av alle andre nokia'er ikke gjør det. Kan du fortelle meg hvor du henter opplysningene dine fra? Bare lurer! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Oooo..så sinna Tull..At telefonen din tåler fuktighet er ikke noe å blåse opp.. telefoner skal tåle litt vann og fuktighet. Så du skryter av at telefonen din fungerer normalt.. problemet er at 60% av alle andre nokia'er ikke gjør det. Kan du fortelle meg hvor du henter opplysningene dine fra? Bare lurer! Hvilke opplysninger? At en mobil skal tåle litt? ..fornuft kanskje..? At 60% av nokia'er må til service er allmenn kjent - var endel avisskriving om det før nyttår Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Største problemet med 3xxx serien til Nokia er det at etter at mange av telefonene slår seg av etter noen sekunder når noen ringer,uansett om batteriet er fullt eller ikke.Da forsvinner litt av vitsen med å ha mobiltelefon,kan nesten ikke huske alle gangene jeg nesten har knust 3310`en min fordi en samtale ble brutt selv om jeg hadde fullt batteri.(Har SE T300 nå,dritfornøyd,aldri problemer med batteri eller batterimåler ) Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Oooo..så sinna Tull..At telefonen din tåler fuktighet er ikke noe å blåse opp.. telefoner skal tåle litt vann og fuktighet. Så du skryter av at telefonen din fungerer normalt.. problemet er at 60% av alle andre nokia'er ikke gjør det. Mobilen ble ikke bare fuktig! Den ble KLISS våt! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Oooo..så sinna Tull..At telefonen din tåler fuktighet er ikke noe å blåse opp.. telefoner skal tåle litt vann og fuktighet. Så du skryter av at telefonen din fungerer normalt.. problemet er at 60% av alle andre nokia'er ikke gjør det. Mobilen ble ikke bare fuktig! Den ble KLISS våt! Samme sak - en telefon er ikke representativ for alle andre telefoner fra produsenten Lenke til kommentar
videokid84 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hmm kan godt hende det er en del feil men har vanskelig for og tro at hele 60 % nokiaer som det er feil på Fra Nokia , Mange problemer er Selvforskyldt! Mener og tror jeg! Men det er mange ganger folk sender tilbake mobilen selv om det ikke er noen feil , Men er enig at F.eks Nokia 8210 var en møkka mobil , fin men masse feil! Men alle Nokiaer er ikke sånn Det er enkelte mobiler fra Nokia som skiller seg ut! Foresten er ikke Ericsson noe bedre ! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg vet om MAAAAANGE som har nokia og ALDRI har hatt noen feil med de! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Endel problemer er selvforskyldt, det er sant.. Men det er ikke bare nokiaeiere som er uforsiktige. En som mister 3310 i bakken, kunne nok klart å miste t68'en i bakken også - så nokia har endel problemer andre merker ikke har. Saken er at nokia ikke forbedrer vesentlig på teknologien sin - de stapper telefonene full av ny teknologi og lar de virkelige problemene ligge. Foresten er ikke Ericsson noe bedre ! Har ikke hatt SonyE, så det vet jeg ikke noe om - derfor sier jeg ingenting til akkurat det - håper enkelte lærer av det Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg vet om MAAAAANGE som har nokia og ALDRI har hatt noen feil med de! Må jeg stave det for deg?. Du,vennekretsen eller familien din, dere eier ikke alle telefonene fra nokia - så du kan ikke si at statestikken lyver basert på deres bruk. Jeg, faren min og søstra mi har hatt tilsammen 9 nokiaer på 3 år, bare hatt problemer med 1 av de. Men det betyr ikke at jeg blir blind av det - nokia har issues som bare en skikkelig kvalitetssikring kan ordne opp i. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg vet om MAAAAANGE som har nokia og ALDRI har hatt noen feil med de! Må jeg stave det for deg?. Du,vennekretsen eller familien din, dere eier ikke alle telefonene fra nokia - så du kan ikke si at statestikken lyver basert på deres bruk. Jeg, faren min og søstra mi har hatt tilsammen 9 nokiaer på 3 år, bare hatt problemer med 1 av de. Men det betyr ikke at jeg blir blind av det - nokia har issues som bare en skikkelig kvalitetssikring kan ordne opp i. Det er litt merkelig at det skjer med sanne som jeg ikke vet er, men det ikke skjer med sanne jeg vet er! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg gir meg - du gir jo nøkken i hva folk skriver til deg uansett, har jo allerede bestemt deg for hva du skal mene, fakta eller ei. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Nokia tåler desuten ikke litt fuktighet, små støt og litt røff behandling - noe samtlige modeller til SE og Siemens gjør... Jeg har en 3330, den har jeg sølt masse vann på og et helt glass melk mitt på den og den virker like bra nå!!! Hvis du ikke sier den taler FUKTIGHET så vet ikke jeg! ja d jeg sier jeg (har hatt en sånn en selv)... og da er vi vel enige, du vet ikke serlig mye... Jeg vet om MAAAAANGE som har nokia og ALDRI har hatt noen feil med de! Og jeg vet om MAAAAANGE som har nokia og HAR hatt mange feil på dem... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 og da er vi vel enige, du vet ikke serlig mye... Og jeg vet om MAAAAANGE som har nokia og HAR hatt mange feil på dem... Ligemåde, du vet ikke særlig mye selv!!! Synn for de at de har hatt feil med mobilene da!!! Når jeg skrev så vet ikke jeg tullet jeg bare da, men jeg synes du henger deg litt lett opp i bagateller! Hvis du hadde sett litt mer nøye på sammenhengen så ville du vel forstå: Hvis du ikke sier den tåler FUKTIGHET så vet ikke jeg! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 og da er vi vel enige, du vet ikke serlig mye... Og jeg vet om MAAAAANGE som har nokia og HAR hatt mange feil på dem... Ligemåde, du vet ikke særlig mye selv!!! Synn for de at de har hatt feil med mobilene da!!! Når jeg skrev så vet ikke jeg tullet jeg bare da, men jeg synes du henger deg litt lett opp i bagateller! Hvis du hadde sett litt mer nøye på sammenhengen så ville du vel forstå: Hvis du ikke sier den tåler FUKTIGHET så vet ikke jeg! Jeg er så lei av deg nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå