Gå til innhold

Mobildiskusjons posten

Anbefalte innlegg

jeg har hatt to nokiaer og begge har det hvert feil med.. så d så

Jeg her også hatt to nokia telefoner og ingen har det hvert feil med.. så

d så

Tror ikke det er så mange som gidder å skrive at de "rekker opp handa" , men de synes den er kul likevel!!!

Hva er det du kaller kvalitet da, at de kan kaste den HART i gulvet så virker den like godt etterpå?

Jeg kaster eller mister ikke mobilene mine i gulvet, san så du sikker gjør for å se om det er kvalitet!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At dennis88 har hatt 4 nokia'er, og at du har hatt 2 snur ikke statestikken.. sorry :) Bøy av på det hvertfalll :)

Nei sier du det?

Det trodde jeg at det gjorde! NOT!!!

Det kan hende folk som har litt futt i hode ikke ødelegger telefonene!

Hvem her sagt at det gjelder alle nokia telefoner da?

Hva med de andre merkene?

Det er så få som har de og ikke leverer de inn til reperasjon!

Kansje jeg sa noe der ja, som får deg til å tenke litt!!!

Hvis du ikke liker nokia, hvorfor snakker du om de da?

Fordi du liker de likevell, kansje det ja!!! :lol:

Lenke til kommentar

Ser flere her som klager på kvaliteten på nokia.

Jobber tidligere i ett større selskap som kun bruker Nokia pga KVALITET.

Brukte mye Ericson møkka før og det var det bare tull med.

Tydeligvis at det er forskjellige erfaringer ute og går, og det er bra, men ut i fra det jeg har sett gjennom flere år, så er Nokia klart bedre enn Ericson på kvalitet og holdbarhet

just my 2 cents

Lenke til kommentar
Ser flere her som klager på kvaliteten på nokia.

Jobber tidligere i ett større selskap som kun bruker Nokia pga KVALITET.

Brukte mye Ericson møkka før og det var det bare tull med.

Tydeligvis at det er forskjellige erfaringer ute og går, og det er bra, men ut i fra det jeg har sett gjennom flere år, så er Nokia klart bedre enn Ericson på kvalitet og holdbarhet

just my 2 cents

Her har vi en nokia digger, det er bra!

Nokia er best!

Lenke til kommentar
At dennis88 har hatt 4 nokia'er, og at du har hatt 2 snur ikke statestikken.. sorry :) Bøy av på det hvertfalll :)

Nei sier du det?

Det trodde jeg at det gjorde! NOT!!!

Det kan hende folk som har litt futt i hode ikke ødelegger telefonene!

Hva med de andre merkene?

Det er så få som har de og ikke leverer de inn til reperasjon!

Kansje jeg sa noe der ja, som får deg til å tenke litt!!!

Fordi du liker de likevell, kansje det ja!!! :lol:

Du.. hva i alle dager er det du prater om?Jeg skjønner 1/2 av det du skriver.. vanskelig å få med seg hva du skriver noen ganger..

Ehh.. de som sjekket statestikken over servicer på telefoner.. og nokia kom på topp når det kom til antall feil.

Fordi dette er et diskusjonsforum. Man må kunne si det man mener?

Lenke til kommentar
(1)Du.. hva i alle dager er det du prater om?Jeg skjønner 1/2 av det du skriver.. vanskelig å få med seg hva du skriver noen ganger..

(2)Ehh.. de som sjekket statestikken over servicer på telefoner.. og nokia kom på topp når det kom til antall feil.

Fordi dette er et diskusjonsforum. Man må kunne si det man mener?

1. Nå er jo det DITT problem at du ikke skjønner hva jeg mener da!

2. Nå er det ikke rart at nokia kom på toppen da fordi de selger jo mye mer en andre selskaper også!!!

Da går jo det opp i opp da!

Lenke til kommentar
Jeg tror de er de som leverer inn som er litt uforsiktige med telefonene! :D

Tolker det dithen at du mener at de telefonene (altså de berømte 60%) som leveres inn er uforsiktig behandlet.

Altså at 60% av alle nokiaeiere behandler telefonene for dårlig. Er det et holdbart argument?

Lenke til kommentar

Hadde en 3510 i en uke før den begynte med tullet sitt. Tre av de dagene lå den i emballasjen sin, ettersom SIM-kortet mitt ikke hadde kommet. Fire dager med LITE bruk (det var pent vær på sommerhuset dvs. mye ute, lite inne. Dessuten holdt vi på med verandaen...). Jeg brukte den kanskje i 10 timer elns før den begynte å tulle! Det er ikke kvalitet i mine øyne!!! Der fikk dere _den_!

Lenke til kommentar

Mobil Eksperten: Kvalitet er at mobil faktisk tåler å bli mistet i bakken... jeg mistet min N3330 i bakken fra lommen min, og da gikk belysning og vibrasjon... min T68i har jeg allerede mistet ned trappa, og den skrudde seg ikke av en gang..

Jeg mener, hele greia med mobiltelefon er vell at man skulle gå rundt med den, og ha den der man er... (det er jo faktisk det mobil betyr..)

Da bør den tåle å bli mistet i bakken ett par ganger - for - lets face it, vi mennesker faller av og til... :) Nokia tåler desuten ikke litt fuktighet, små støt og litt røff behandling - noe samtlige modeller til SE og Siemens gjør...

Og - jeg tror ikke det er så vannvittig mange som syns 3650 er stilig... men du er noe for deg selv.. Og, du er en EKSPERT i å få opp diskusjon på forumet.. det eneste jeg ikke liker er at argumentene, forslagene og meningene dine er helt skrudd.. menmen

Lenke til kommentar

5110-en jeg hadde tålte MYE! I motsetning til dagens Nokia... T720-en min, som kan virke skrøpelig har jeg hatt uhell med; Hadde den i bukselomma, og da jeg dro den ut, dro jeg "litt" hardt (trang bukselomme...) og den fløy et stykke bortover, før den landet på parketten. En 3310 i samme tilfelle ville ha mæsja mik'en. Dette skjedde i hvert fall med en venn av meg med 3310

Edit: La til det med vennen...

Lenke til kommentar
Mobil Eksperten: Kvalitet er at mobil faktisk tåler å bli mistet i bakken... jeg mistet min N3330 i bakken fra lommen min, og da gikk belysning og vibrasjon... min T68i har jeg allerede mistet ned trappa, og den skrudde seg ikke av en gang..

Jeg mener, hele greia med mobiltelefon er vell at man skulle gå rundt med den, og ha den der man er... (det er jo faktisk det mobil betyr..)  

Da bør den tåle å bli mistet i bakken ett par ganger - for - lets face it, vi mennesker faller av og til... :)  Nokia tåler desuten ikke litt fuktighet, små støt og litt røff behandling - noe samtlige modeller til SE og Siemens gjør...

Og - jeg tror ikke det er så vannvittig mange som syns 3650 er stilig... men du er noe for deg selv.. Og, du er en EKSPERT i å få opp diskusjon på forumet.. det eneste jeg ikke liker er at argumentene, forslagene og meningene dine er helt skrudd.. menmen

Har både mistet min 3650 i bakken, og brukt den i regn, så jeg tror ikke det er noe å si på den. :wink:

Veldig, veldig mange av de 60 % er nokia 3410 og 3310/3330, altså disse billig mobilene. :roll:

Lenke til kommentar

Veldig, veldig mange av de 60 % er nokia 3410 og 3310/3330, altså disse billig mobilene.  :roll:

For ikke å nevne 8210 or 8310... 8310 er den nokiaen med mest feil og den som tåler minst har jeg hørt... (er ikke helt sikker på dette)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...