molna Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har i allefall aldri lovprist T720 T720 synes jeg er en slitsom mobil, WAP er håpløst, den støtter ikke lyd i java, alarmer går ikke når mobilen er avslått, den knirker og virker generelt billig bygd, slår seg av hvis du holder inn rød (legg på) knapp mens du er inne i en meny, knappene er ekle, den har hverken BT eller IR... Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Mobil eksperten: Dette er et Worst Case Scenario, men jeg ville nok valgt 3650 fremfor P800. 3650 er i det minste brukervennlig Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Er det noen andre mobiltelefoner du ville annbefale? Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Andre enn hva? Nei, her skulle vi jo krangle så nå synes jeg du begynner å bli for seriøs her :smile: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Mobil eksperten: Dette er et Worst Case Scenario, men jeg ville nok valgt 3650 fremfor P800. 3650 er i det minste brukervennlig Hvorfor er ikke p800 bruker vennlig a? Er de ikke basert på symbian alkle sammen? Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Joda, 3650 bruker Symbian 6.1 og P800 Symbian 7.0. Men det er enorm forskjell på disse mobilene. Dessuten er UI (brukergrensesnittet) på 3650 lagd av Nokia selv (Series 60, samme som SX1 bruker forøvrig) og er langt bedre enn det man finner på P800. P800 har touchscreen, greit nok, men når de leverer den med en slik billig og bøyelig plastikkpinne av en stylus begynner jeg å lure... Kan selvsagt kjøpe en skikkelig stylus, men uansett mener jeg SonyE burde lagt litt mer arbeid i å få et mer brukervennlig UI på P800. Å spille jave på P800 er langt fra moro. Selve spillet vises på halve displayet og man må trykke på et virtuelt tastatur for å styre spillet. Ikke så enkelt i grunn... WAP er et annet eksempel. Hvorfor får man ingen feilmelding når oppkobling (det være seg CSD eller GPRS) mislykkes? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Går det ann å laste ned radio til 3650 eller få det på en annen måte? Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Nei (hvordan skulle du ta inn signalene uten antenne?) Men, det finnes handsfree med dårlig Radio for de fleste mobiler Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Fik prøve både T300 og T68i i går, og må si at jeg er skuffet over T300. Fy som den lagget! T68i-en var definitivt bedre, og begge hadde nyeste software... Sånn, nå har dere noe å krangle om, hehe... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det der er ikke noe å krangle om! HAHAHA Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 P800 vs. 3650, da er det bare ett svar som er riktig, og det er P800, selvsagt! dessuten ser 3650 ut som ei litt deformert pære, den er rottestygg, og i tillegg har ikkje Nokia klart å få lagt inn meir enn GPRS klasse 8 eller no sånt, til og med min S55 har klasse 10! anyway, det er jo ingen tvil om at siemens e best, dah! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Fik prøve både T300 og T68i i går, og må si at jeg er skuffet over T300. Fy som den lagget! T68i-en var definitivt bedre, og begge hadde nyeste software... Sånn, nå har dere noe å krangle om, hehe... Satt selv og prøvde en t68i i går, diggbar telefon får jeg si Fikk plutselig lyst på en slik selv, pga. bluetooth...Det er jo stilig! Telefonen er jo også stilig i seg selv, eller hva? Noen som synes denne telefonen ikk er bra? pøss på! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Satt selv og prøvde en t68i i går, diggbar telefon får jeg si Fikk plutselig lyst på en slik selv, pga. bluetooth...Det er jo stilig! Telefonen er jo også stilig i seg selv, eller hva? Enig, holdt på å kjøpe den for en tid siden.. t68i er en av de få telefonene som faktisk holder stand etter lang tid :smile: At den ikke har mulighet til å ta imot alt man kan laste ned til (f.eks) en 3650 er av underordnet betydning. SonyE t68i er en telefon du stolt kan legge ned på cafèbordet :smile: Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 T68i er jo også blitt ganske billig.995 med NetCom TalkSmall Talk abo i 12mnd Lenke til kommentar
cnil Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 jeg anbefaler absolutt ett kjøp av t68i, da jeg har hatt den i ca. 3 uker nå... kjempe fornøyd (og jeg har en ganske gamel programvare...) seriøst molna - ville du valgt 3650 foran P800? bare på grunn av at den leverer fint lite feilmeldinger (noe som for øvrig er dårlig av SE)? P800 er finere å se på, og så er det SE - noe jeg velger langt foran Nokia... Prøvde forresten den der T600 i dag - elendig skjerm den hadde. Det kule var selfølgelig at den var UTROLIG liten... menmen, synes SE kunne klart seg uten den telefonen - eller i så fall - laget den litt mer brukbar (med tanke på flere funksjoner)... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Her var det ikke mye diskusjon nei. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Nei mobil eksperten, kan ikke du ta en av de der innleggene du er så kjent for? de pleide å få opp stemningen... :wink: ellers må jeg si at jeg er imponert av oppførselen din og de saklige innleggen (sett i perspektiv selvsagt ) Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 jeg anbefaler absolutt ett kjøp av t68i, da jeg har hatt den i ca. 3 uker nå... kjempe fornøyd (og jeg har en ganske gamel programvare...) seriøst molna - ville du valgt 3650 foran P800? bare på grunn av at den leverer fint lite feilmeldinger (noe som for øvrig er dårlig av SE)? P800 er finere å se på, og så er det SE - noe jeg velger langt foran Nokia... Prøvde forresten den der T600 i dag - elendig skjerm den hadde. Det kule var selfølgelig at den var UTROLIG liten... menmen, synes SE kunne klart seg uten den telefonen - eller i så fall - laget den litt mer brukbar (med tanke på flere funksjoner)... P800 koster også noen tusenlapper mer også da, enn 3650! Hva er det så gale med nokia da? Kvalitel? Tror ikke det, jeg har hatt 2 nokia telefoner og ingen med en eneste feil! Spør Dennis88 han har hatt 4 (tror jeg det var) nokia telefoner uten en feil! Det er det vi kaller kvalitet! Hvorfor er 3650 så "stygg" da? Jeg syntes den er mega stilig, det er det andre som syntes også! Den har i allefall MAAAAAANGE ting! Nå BØR det bli diskusjon her!!! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 P800 koster også noen tusenlapper mer også da, enn 3650! Hva er det så gale med nokia da? Kvalitel? Tror ikke det, jeg har hatt 2 nokia telefoner og ingen med en eneste feil! Spør Dennis88 han har hatt 4 (tror jeg det var) nokia telefoner uten en feil! Det er det vi kaller kvalitet! Hvorfor er 3650 så "stygg" da? Jeg syntes den er mega stilig, det er det andre som syntes også! Den har i allefall MAAAAAANGE ting! Nå BØR det bli diskusjon her!!! P800 koster mer, det har du helt rett i (den eneste gangen i dette innlegget faktisk )... jeg har hatt to nokiaer og begge har det hvert feil med.. så d så Designet på 3650 er stygt og stort, det rare er at det er Nokia er rett og slett det vi kan kalle rest avfall.. de er aldri noe serlig revolusjonerende - hverken på den teknologiske eller design-messige siden... 6 telefoner betyr ikke at det er kvalitet... Det betyr at dere har hatt flaks :smile: Det rare er at nokia har lagt mobil unødvendig stor, i og med at batteriet er lite og kameraet ikke er serlig plasskrevende... Kan alle de som synes 3650 er mega stilig rekke opp hånda? og ja - nå BLIR det diskusjon her... *rekker ikke opp hånda..* Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Kvalitel? Tror ikke det, jeg har hatt 2 nokia telefoner og ingen med en eneste feil! Spør Dennis88 han har hatt 4 (tror jeg det var) nokia telefoner uten en feil! Det er det vi kaller kvalitet! 6 av 10 nokiatelefoner må inn til reperasjon innen et år - 6210 topper tronen med høyere prosent (hvor mye?). At dennis88 har hatt 4 nokia'er, og at du har hatt 2 snur ikke statestikken.. sorry Bøy av på det hvertfalll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå