cnil Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg merker at mange diskuterer mobil, og nærmest krangler i poster der "posteren" egentlig spurte om noe. Dette vil jeg ha mer av, men nå kan dere gjøre det her...! Kult? - jepp Jeg kan like godt begynne med mine meninger: SX1 er bedre en P800, Nokia er elendig, Sont Ericsson veldig bra, 3650 må være den styggeste telefonen ever etter 5100, og - det ER ganske mye forskjell på 4096 og 56K farger i displayet.... ---I'll be around--- Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Er det noe mer å diskutere da? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 hehe, får nå håpe det, hvis ikke kan denne posten utnevnes "da big fiasko".. anyway, tadcomp - jeg prøvde t720i - den var elendig... (tenker da på kameraet...) latterlig altså... forresten, hvilken mobil ville dere valgt mellom t300 og t720i? Og mellom N 3650 og SE T68i? Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 det ER ganske mye forskjell på 4096 og 56K farger i displayet ...og enda mer forskjell på 4096 og 65K farger Resten du ramser opp er jo faktaopplysninger, så der klarer du neppe starte noen krangel Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 hehe, får nå håpe det, hvis ikke kan denne posten utnevnes "da big fiasko".. anyway, tadcomp - jeg prøvde t720i - den var elendig... (tenker da på kameraet...) latterlig altså... forresten, hvilken mobil ville dere valgt mellom t300 og t720i? Og mellom N 3650 og SE T68i? Jeg hadde selvfølgelig valgt 3650! Jeg her en t68 oppgradert til t68i, men den her ikke java, polyfoniske ringetoner og MMC! Jeg ville hatt 3650 fordi den har java, polyfoniske ringetoner, MMC, 4096 farger, større sjerm, film, mm. Det er MANGE som syntes den er stor og stygg. Nesten ALLE mobiler som er til salgs nå med innebyget kamera er så store! GD 87 er ikke sto når den har kamera, men det er fordi den har ikke noe "spesielt" annet! Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg ville valgt T68 fremfor 3650, selv om jeg ville savnet java. Hadde aldri turt å vise meg offentlig med en 3650 Jeg ville valgt T300 foran T720i, fordi jeg bruker T720 endel og spekulerer ofte på hvordan en produsent kan slippe ut et såpass dårlig produkt :-? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Mobil Eksperten: har 3650 noe "spesielt".. (bare lurer..) en kamerat kjøpte akkurat ny 3650 (2 uker siden), og i morgen bytter han til t68i... nå skal han selge nokiaen - så hvis noen er interesert, send me a pm:D... EDIT : skriveleif Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 SX1 er bedre en P800, (1)Nokia er elendig, Sont Ericsson veldig bra, 3650 må være den styggeste telefonen ever etter 5100, og - det ER ganske mye forskjell på 4096 og 56K farger i displayet.... 1. Nokia er ikke elendig san at du vet det! Nokia er det største firmaet med 39% (eller mer!) 2. Det kan hende du syntes nokia 3650 er styggest fordi du ikke liker nokia! Det er faktisk MAAAAAAANGE som syntes den er den stiligste telefonen nå! 3. Nå er det ingen mobiler som har 56K farger i displayet da! Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 1. Nokia er ikke elendig san at du vet det! Nokia er det største firmaet med 39% (eller mer!) Dette latterlige argumentet har de fleste her vokst av seg nå. Kvalitet har ingenting med kvalitet å gjøre. Godta det og gråt gjerne. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Mobil Eksperten: har 3650 noe "spesielt".. (bare lurer..) en kamerat kjøpte akkurat ny 3650 (2 uker siden), og i morgen bytter han til t68i... nå skal han selge nokiaen - så hvis noen er interesert, send me a pm:D... EDIT : skriveleif Du kan ta deg en tur inn på http://www.nokia.no Jeg kan da skrive noen av delene her: 176 x 208 piksler! Nettverkstilgang (Trippelbånd GPRS HSCSD IR-port Bluetooth)(har alt der) Kamera med 640 x 480 piksler! For å si noen av delene! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Har hatt nokia i to år og mener helt klart at sony ericsson er så vannvittig (!) mye bedre.. Hva mener du med at "nokia er ikke elendig" - og så argumenterer du med at de er mest selgende på det mobilemarkedet her i Norden? Det beviser jo bare hvor dumme folk er i verden - og hvor lite peiling flertaller har... Kan alle de som mener at 3650 er stilig rekke opp hånda? Og til slutt - my mistake - det jeg mente å si lenger oppe er "4096 farger er mye dårligere enn 56336 farger (eller no sånt)...." (slik at ingen trenger å komentere det - oppløsning har selfølgelig mye å si) Mobil Eksperten: Jeg ser aldri på hjemmesidene til produsentene når jeg leser om mobil (bare når jeg konstaterer fakta).. grunnen til dette er at produsentenes syn på produktet selvsagt er veldig lite objektivt... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Godta det og gråt gjerne. Tror ikke det! Molna: Når kommer sx1 Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Og til slutt - my mistake - det jeg mente å si lenger oppe er "4096 farger er mye dårligere enn 56336 farger (eller no sånt)...." (slik at ingen trenger å komentere det - oppløsning har selfølgelig mye å si) Det er 65536 farger! Hvilken mobil holder du med da? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg er enig at Sony Ericsson Er best, Forresten, er det bare meg eller driver molna å skryter LITT av siemens? Skulle NESTEN tru han fikk BETALT for det....hmm Lenke til kommentar
cnil Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 hva tenker du på? hvis du mener favoritten min til dags dato må jeg si p800 (er ikke helt sikekr på det) hvis du mener hvilken mobil jeg har - T68m (i) hvis du mener drømmemobilen - SX1 og neonode N1 (hvis den finnes og kommer) Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Om ca 3 måneder Gidder ikke vente 3 måneder! Hvilken mobil hadde du kjøpt da? (utenom s55 og t68i) Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 bjaa: har jeg nevnt Siemens i denne tråden da? Nei. Faktisk har jeg bare skrytt av SonyE her. Mobil eksperten: hvilken mobil jeg hadde kjøpt? Vel, jeg behov for å ha god kjennskap til Siemens, så jeg holder meg kun til å kjøpe Siemens. Akkurat nå bruker jeg en S45i som holder mer enn nok inntil jeg får råd til en M55 eller noe slikt... Lenke til kommentar
SuperJo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg lurer på en ting ! :o Molna : Jeg ville valgt T300 foran T720i, fordi jeg bruker T720 endel og spekulerer ofte på hvordan en produsent kan slippe ut et såpass dårlig produkt Cnil : anyway, tadcomp - jeg prøvde t720i - den var elendig... (tenker da på kameraet...) latterlig altså... Her sier dere at T720 / T720i er så dårlige... kan dere ikke utdype det? ( T720 har jo gjort det godt i tester - spesielt hos ITavisen.no ) For en tid siden ( ? rundt jul ? ) lovpriste "alle" T720... Er den så dårlig nå da ? Tenker å kjøpe T720i så vil gjerne høre litt om den? Cnil : Hvorfor var kameraet så rumpe egentli ? tacketack på forhånd Sorry at jeg ikke gidder å være med å krangle Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Molna: Hvis du skulle hatt en mobil med fargesjerm, kamera de tingene der hva ville du hatt da? Hva ville du hatt av 3650, p800 eller noen andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå