aliel85 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei. Har formatert dataen min. Men får ikke tråløst nett til å fungere. Hva skal jeg gjøre med det? Jeg har windows xp. Må jeg ha de cd som fulgte med pcen når jeg kjøpte den? Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du må ha driverne til nettverkskortet. For at nettet skall fungere. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Med Windows XP har jeg hatt en del trøbbel WZC (Wireless Zero Config). Derfor gjelder det og ikke bare finne driveren på nett, men også helst programvaren til det trådløse nettverkskortet ditt. Endret 18. november 2008 av Skagen OT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Og selvsagt WEP/WPA-passphrase. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvis du ikke vet hva du behøver av programvare, så kan du laste ned SIW for å finne ut hvilket hovedkort og nettverkskort du har. Last så ned drivere fra produsent og installer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå