~ David ~ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Jeg lurer på om noen vet om det går an å ta skjermbilde av innloggingsvinduet? Jeg har FastStone Capture (fint lite skjermbildeprogram), men det er ikke aktivt når maskinen er låst. Noen tips? På forhånd takk for hjelp Endret 19. november 2008 av This is David Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Windows er aktiv så PrintScreen virker helt fint. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Å? Er det bare å trykke på Print Screen da, ikke noe mer? Prøvde med Ctrl + PrntScrn men det hjalp ikke. Skal teste med bare Print Screen da Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Windows er aktiv så PrintScreen virker helt fint. Eh, nei? Hvilken versjon av Windows er det du mener at dette går? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Det fungerte ikke Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er det noen spesiell grunn til at du skal ha printscreen av et låst skrivebord? Du kan enten installere XP i en virtuell PC (Vmware), og da ta screenshot av den maskinen i låst tilstand, eller bare søke opp et bilde med gogle? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Ja, men det tar for lang tid å forklare Jeg fikk en idé av virtuell-forslaget ditt, jeg tok remote desktop til en annen maskin i domenet, da kom det jo opp et innloggingsvindu Takk for hjelpen Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Det fungerte ikke Noen andre forslag? Vel, det fungerer i alle versjoner av XP, her er PrintScreen av login fra XP Home og XP Pro x64 Edition: http://dump.no/files/698ebe892aca/PrintScreen.JPG XP Pro standard har jeg ikke prøvd, men antar at det vil fungere. Ingen av mine Vista versjoner (Ultimate X86 og X64) fungerte. Endret 19. november 2008 av -alias- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå