intelli-musa Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har en header på ei side jeg holder på med, den er laget i flash. Men har lyst til at det skal komme et vanlig bilde hvis maskinen ikke har flash innlagt. Her er koden jeg bruker, har et bilde i mappa bilder som jeg tenker jeg kan bruke, den heter a.jpg. <object type="application/x-shockwave-flash" data="bilder/header.swf" width="1000" height="200"> <param name="movie" value="bilder/header.swf" /> </object> Håper noen kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) <style type="text/css"> #flash { background-image: url('images/menu_image.jpg'); height: 200px; width: 1000px; } </style> <div id="flash"> <object type="application/x-shockwave-flash" data="bilder/header.swf" width="1000" height="200"> <param name="movie" value="bilder/header.swf" /> </object> </div> Endret 18. november 2008 av Famen Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Takker for hjelpen, d funket jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå