Gå til innhold

Hjelp i Vice City

Anbefalte innlegg

Jeg er på et oppdrag for de Cubanske folkene, skal inn i et dop lager og sprenge det. Når jeg har planetet bombene må jeg komme meg ut fort som mulig. Men den jævla porten som jeg må komme meg ut fra rører seg ikke, dermed kommer jeg meg ikke ut og mission failed.

Noen som har en ide? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei, tusen takk.. mens vi enda er på'ån, finnes det en plass hvor jeg kan selgeknuse bilder og få penger av det?

Knuse bilder? Eh, hvis det er biler du mente har jeg ikke funnet noe slikt nei. Var vel i gta2 du kunne dette.

I GTA3 også, i Vice City vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Nå trenger jeg hjelp IGJEN. Har akkurat gjort ferdig telefon oppdragene. Gjorde de fordi de var de eneste som var igjen, men nå er det ingen oppdrag å gjøre. Så, hva skal jeg gjøre?

Rart.. Telefon-oppdragene er vel strengt tatt ikke nødvendig å gjennomføre, mest for gøy. Du bør ha en bokstav ett eller annet sted på kartet ditt, sikker på at du ikke har oversett en? Lenge siden jeg spilte det, men du skal alltid ha minst ett tilgjengelig oppdrag.

Lenke til kommentar
Okei, tusen takk.. mens vi enda er på'ån, finnes det en plass hvor jeg kan selgeknuse bilder og få penger av det?

Knuse bilder? Eh, hvis det er biler du mente har jeg ikke funnet noe slikt nei. Var vel i gta2 du kunne dette.

I GTA3 også, i Vice City vet jeg ikke...

en får ikke penger av og knuse biler i GTA3 da må du tilbake til GTA2 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...