espen999 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg er på et oppdrag for de Cubanske folkene, skal inn i et dop lager og sprenge det. Når jeg har planetet bombene må jeg komme meg ut fort som mulig. Men den jævla porten som jeg må komme meg ut fra rører seg ikke, dermed kommer jeg meg ikke ut og mission failed. Noen som har en ide? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Ved siden av porten er det en trapp som fører opp til et tak. Løp opp der, men gjør det fort! Du har noe vanvittig dårlig tid.. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Okei, tusen takk.. mens vi enda er på'ån, finnes det en plass hvor jeg kan selgeknuse bilder og få penger av det? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Okei, tusen takk.. mens vi enda er på'ån, finnes det en plass hvor jeg kan selgeknuse bilder og få penger av det? Knuse bilder? Eh, hvis det er biler du mente har jeg ikke funnet noe slikt nei. Var vel i gta2 du kunne dette. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Okei, tusen takk.. mens vi enda er på'ån, finnes det en plass hvor jeg kan selgeknuse bilder og få penger av det? Knuse bilder? Eh, hvis det er biler du mente har jeg ikke funnet noe slikt nei. Var vel i gta2 du kunne dette. I GTA3 også, i Vice City vet jeg ikke... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Knuse bilder? Eh, hvis det er biler du mente har jeg ikke funnet noe slikt nei. Var vel i gta2 du kunne dette. I GTA3 også, i Vice City vet jeg ikke... Virkelig? Hvor da egentlig? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Virkelig? Hvor da egentlig? I den første bydelen, en som skroter biler like ved "8-ball". Utrykningskjøretøy kan selges til en båt ved havna. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 I den første bydelen, en som skroter biler like ved "8-ball". Utrykningskjøretøy kan selges til en båt ved havna. Hmmm, takk skal du ha. Dette må testes ut! Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Nå trenger jeg hjelp IGJEN. Har akkurat gjort ferdig telefon oppdragene. Gjorde de fordi de var de eneste som var igjen, men nå er det ingen oppdrag å gjøre. Så, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Nå trenger jeg hjelp IGJEN. Har akkurat gjort ferdig telefon oppdragene. Gjorde de fordi de var de eneste som var igjen, men nå er det ingen oppdrag å gjøre. Så, hva skal jeg gjøre? Rart.. Telefon-oppdragene er vel strengt tatt ikke nødvendig å gjennomføre, mest for gøy. Du bør ha en bokstav ett eller annet sted på kartet ditt, sikker på at du ikke har oversett en? Lenge siden jeg spilte det, men du skal alltid ha minst ett tilgjengelig oppdrag. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 hmm, nei, det er faktisk ingen oppdrag jeg kan gjøre, utenom taxi missions for taxi sentralen jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 hmm, nei, det er faktisk ingen oppdrag jeg kan gjøre, utenom taxi missions for taxi sentralen jeg kjøpte. Ahh, unnskyld. Nå blander jeg, tenkte på GTA3 jeg. Hehe.. Har ikke Vice City, så der skal jeg ikke si noe. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Nå trenger jeg virkelig hjelp her, spillet er ikke mye moro når du har ingen oppdrag å gjøre. Er det ikke noen hus eller noe sånt jeg må kjøpe for å få nye oppdrag da? Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hva er det siste du har gjort da? Har du fått besøk av noen av mafia vennene dine? Er du fortsatt pal med lance? Lenke til kommentar
darker Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 enig at det blir litt tiltak etterhvert når du ikke har noen missions å ta. Tjen penger -> kjøp nytt hus / firma e.l. så får du oppdrag igjen. Lenke til kommentar
rec Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Okei, tusen takk.. mens vi enda er på'ån, finnes det en plass hvor jeg kan selgeknuse bilder og få penger av det? Knuse bilder? Eh, hvis det er biler du mente har jeg ikke funnet noe slikt nei. Var vel i gta2 du kunne dette. I GTA3 også, i Vice City vet jeg ikke... en får ikke penger av og knuse biler i GTA3 da må du tilbake til GTA2 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå