Gå til innhold

*spoiler* Noen som har lest Angel: After the fall? (fortsettelsen til tv-serien)

Anbefalte innlegg

* spoilere!!!! *

Har lest de fem første episodene, men er litt skuffet. Serien sluttet jo med at de gikk mot Seniorpartners og visste de ville dø, og ble nødt til å sloss mot noen tusen demoner og en drage. Selvsagt hadde jeg håpet at de fortsatte der de slapp, men neida. Enda verre er det at dragen er snill?

Men til poenget. Hvor befinner de seg nå? Er de i LA eller i Helvete? Er svært usikker... alle sloss jo om å overta sonene i LA, men de sier jo at de er i Helvete? Skuffa...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest, liker den godt (Buffy Season 8 er bedre da). Serien fortsatt da der den slapp? Ikke akkurat den scenen det sluttet med, men vi har da fått vite det meste som har skjedd med dem i den kampen, Slik som Gunn og Wesley som ble litt forandret for å si det slik ;)

Og for å svare på spørsmåletr ditt, du er sikkert mer interessert i å høre det enn i meningene mine, :!: De er I LA... som nå befinner seg i helvete.

Lenke til kommentar

Syns Angel 6 er bedre enn Buffy 8 selv. Har ikke lest noe av dette på en god stund selv, det går jo veldig tregt mellom releasene.

Men tror det er ganske sikkert at de er i LA. At folk overlevde er jo standard i sånne serier da, men Gunn har jo blitt vampyr da, så alt gikk jo ikke på skinner tydeligvis.

Lenke til kommentar

Vet det foregår etter serien, men alt er svært forandret. Angel selv var i koma (eller noe lignende) i flere måneder, så jeg føler det mangler en god del der...

Alle demonene sloss om kontroll over LA, så det er logisk at de er der. Men samtidig sier de for eksempel at solen og månen er oppe samtidig i Helvete, og det begynner å bli litt vel mange demoner og veldig få vanlige mennesker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...