Scones/w/bones Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg ønsker å kjøpe meg et Roland Juno-G, men har dessverre ikke så mye penger. Men så kom jeg over ROland Juno-D, og jeg lurer på om det er noen her som har det, og om det har en lyd kalt "screaming COSM" eller liknende. ALtså en elektrisk gitar-lyd. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg spiller på en juno G og er ganske fornøyd, grunnen er at det ikke går ann å legge in egne lyder på juno d. men hvilket du skal velge vet jeg ikke, hvis du skal spille "proft" så ville jeg gått for juno g, ellers så ville jeg gått for juno d fordi den er ikke så kompelisert og virker som en nybegynner synth, men det er bare min mening så er ikke 100% sikker. mvh Polemos Theos. Lenke til kommentar
Scones/w/bones Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Takk for respons ihvertfall. Du sier det ikke går ann å legge til/redigere egne lyder. Men er det mulighet for å spille inn spor? Altså lage dine egne låter på det selveste? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det skulle ikke forundre meg om det gikk ann å ta opp lyder fordi det går vel på de fleste synther nå. Jeg leste også at det tydeligvis følger med software-editor (noe jeg ikke viste ) Men det du kan gjøra er jo å spørre eventuel selger om de vet hva du kan gjøra med dem og hva som er forskjellen. Her er forresten en link hvor du kan lese om juno d http://www.roland.no/product.asp?id=142&productid=607 Mvh Polemos Theos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå