Gå til innhold

Har ikke Asus A7N8X Deluxe Soundstorm likevel?

metaman

Anbefalte innlegg

Det var vel litt synd siden det er en av grunnene til å kjøpe det kortet. Sjekk denne linken for mer info:

http://www.rojakpot.com/default.aspx?locat...&var1=20&var2=0

Sitat:

As you can see, only three products have so far been given SoundStorm certification. No other products can claim SoundStorm support.

Og disse tre er bare:

- ABIT NF7-S

- MSI K7N2G-ILSR with S-Bracket

- Shuttle SN41G2 small form-factor PC

Metaman

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, jeg har lest hele artikkelen. Og kortet er kastet ut av lista over sertifiserte soundstorm-kort. Hardwaren er åpenbart på plass, men de er ikke sertifisert av nVidia lenger.

As for ASUS' practice of shipping the motherboards with Dolby stickers on the box, well, you can hardly blame them. They were only dropped off the certified list very recently.  

Metaman

Lenke til kommentar
Men de er ikke sertifisert lenger :grumpy: , så nå lener leg meg heller mot MSI..

metaman

Som jeg har sagt så mange ganger før her på forumet: Abit NF7-S er meget bra. Personlig syns jeg det er det beste nForce2 hovedkortet (selv om jeg også liker MSI veldig godt).

Lenke til kommentar
Men de er ikke sertifisert lenger :grumpy: , så nå lener leg meg heller mot MSI..

metaman

Som jeg har sagt så mange ganger før her på forumet: Abit NF7-S er meget bra. Personlig syns jeg det er det beste nForce2 hovedkortet (selv om jeg også liker MSI veldig godt).

Regner da med at du har personlig hatt alle nforce2 HK i bruk over lengre tid siden du kan uttale deg så sikkert :lol:

Andy

Lenke til kommentar
Nvidia har jo ikke hatt en sertifisert grafikkdriver siden 8. november, så jeg regner med at alle kaster GeForce-kortene sine og kjøper noe ordentlig istedet? Eller..?

Vel denne tråden var ikke basert på skjermkort da men.....

Tilbake til Topic: Jeg er rimelig sikker på at ASUS kortet har Soundstorm... da alle hovedkort med nforce2 og MCP-T har soundstorm

Lenke til kommentar
Nvidia har jo ikke hatt en sertifisert grafikkdriver siden 8. november, så jeg regner med at alle kaster GeForce-kortene sine og kjøper noe ordentlig istedet? Eller..?

:yes:

Asus A7N8X Deluxe har jo selvfølgelig Soundstorm, er et av de beste HK nå (ikke til oc da) :)

Lenke til kommentar

Regner da med at du har personlig hatt alle nforce2 HK i bruk over lengre tid siden du kan uttale deg så sikkert :lol:

Andy

Jeg hadde denne meningen før jeg kjøpte kortet og er godt fornøyd med varen jeg har kjøpt. Det som gjorde at jeg kjøpte akkurat dette hovedkortet var at det har vunnet mange tester, bl a. denne hos Nordic Hardware og fått meget god kritikk i mange reviews (f. eks. denne hos VR-Zone).

Lenke til kommentar

Tilbake til Topic: Jeg er rimelig sikker på at ASUS kortet har Soundstorm... da alle hovedkort med nforce2 og MCP-T har soundstorm

Klart ASUS-kortet har Soundstorm. Jeg har det jo selv... Poenget mitt var at noe kan virke selv om det ikke er sertifisert, og at Nvidia ikke er så nøye på sine egne sertifiseringer.

Lenke til kommentar

Klart ASUS-kortet har Soundstorm. Jeg har det jo selv... Poenget mitt var at noe kan virke selv om det ikke er sertifisert, og at Nvidia ikke er så nøye på sine egne sertifiseringer.

Selfølgelig er de nøye på sine sertifiseringer, hvis ikke så hadde jo Asus også fått sertifisert kortet sitt. Det har de altså ikke, ergo er ikke lyden så bra som nvidia kunne ha tenkt seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...