Cell_v14 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Vel jeg føler meg som slappfisk 24/7 fra morgen til kveld. Ifjord så var jeg mere aktiv, men nå er det slappfisk modus. Noe kroppen mangler? Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 spiser du nok næringsrik mat når du står opp, og utover dagen? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 ja, er nok mye grovbrød å slikt. Drikker kaffe på jobb, å har faktisk erstattet brus med juice.. så inbiller jeg at jeg har blitt sunnere hvertfall ^^. Spiser sjeldent kveldsmat da.. Middag er stortsett wok eller noe annet enkelt med grønnsaker. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Gå til legen å ta blodprøve. Kan være mangler og det er en lett måte å finne det ut på. Da får du og vite hva du mangler og kan lett legge finne mat som inneholder dette. Eventuelt tilskudd. Er mulig å være slapp uten at det har noe med mangler å gjøre. Men blodprøve er første steg å finne ut hva som var galt, hvis det er noe galt. Hvordan er livet utenom? Stress, depresjon, angst, bekymringer.......eller annet som "tapper" deg for energi? Endret 18. november 2008 av DesertRose Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Kan vel enkelt si at jeg lever en rutinemessig dag, gå på jobb, handle, hjem, middag, nørding/film/serie, sove. engang i blandt så gjør man noe anderledes. Men desverre så lever jeg et altfor rolig liv Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 kanskje du har for lite jern i blodet. Kan hjelpe på å kanskje trene litt og ta vitamin tabeletter Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg hadde samme for noen år siden. Gikk og tok en blodprøve og fant ut at jeg hadde stort mangel på jern. Derfor følte jeg meg slapp og drit uansett hvor mye jeg åt. Tok noen jerntabletter om dagen i noen måneder og energien var på topp igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Sover du nok? EDIT: jeg gjør ikke det, og jeg merker det på kroppen og hodet, blir gjerne trøtt når jeg kommer hjem fra skole o.l (enda trøttere enn jeg er PÅ skole ) Endret 18. november 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå