Gå til innhold

Førsteinntrykk: HTC Touch HD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser dere nå har fått plass til RAM, prosessor og batteri-specs (antall mAh). Husker at jeg før måtte slå dette opp på andre sider, så bra alt dette er på plass i factbaren. Eneste som kanskje mangler er vel SAR for de som tenker på sånt.

Touch HD har vel ikke mini-USB, men ExtUSB?

Touch HD gjør ting vanskelig for meg. Enten er jeg fornuftig og kjøper en ikke ennå lansert Eserie-modell til våren eller så blir det en Touch HD på nyåret. Blir spennende å se hvordan Android virker på denne.. :cool:

Lenke til kommentar

Den har vel på sett og vis begge deler. Så vidt jeg har forstått er ExtUSB en forbedring av mini-USB. Størrelsesmessig er de lik, og ExtUSB er bakoverkompatibel, så man kan bruke både HTCs proprietære løsning og mini-USB i samme port.

Lenke til kommentar
Ja, hvor er videoen???

Og trykkskjermer er bare latterlig uansett!

Det tar sikkert 10x kjappere å skrive på en med tastatur, enn å taste på skjermen

STERKT uenig i hva du skriver..

mulig om du mener med fullt utskyvbart qwerty tastatur.. men IKKE FAEN om du slår meg med vanlig mobiltastatur.. Jeg bruker Mobiltastatur på touchskjermen på min HTC.. med T9 ordbok aktivert, og det sier seg selv at dette er MYE kjappere etterom du bare trenger å berøre knappen og ikke fysisk trykke dem ned, var en drøm og gå fra min Sony ericsson cybershot med t9 ordbok og over til HTC diamond med t9 ordbok, kjappere :)

Lenke til kommentar

Den har vel på sett og vis begge deler. Så vidt jeg har forstått er ExtUSB en forbedring av mini-USB. Størrelsesmessig er de lik, og ExtUSB er bakoverkompatibel, så man kan bruke både HTCs proprietære løsning og mini-USB i samme port.

ExtUSB er hTC's egen variant av miniUSB. Greia med ExtUSB er at den brukes til tilkobling av headsetet også. På Touch HD har man jo i tillegg vanlig 3,5 mm jack utgang.

Skjermen på Touch Pro og Touch Diamond er like, men dekselet som beskytter skjermen er vel noe forbedret på Pro. Hvordan klarer man å få så mange riper hvis man ikke stapper så mye annet i lomma som kan ripe telefonen?

Lenke til kommentar

Til alle som klager over riper på HTC.

Har på alle mine HTC og Qtek telefoner hatt skjermbeskytter fra http://shop.brando.com.hk/ disse passer perfekt og er veldig sterke mot riper. Har allerede fått skjermbeskytter fra Brando Shop i posten til HTC Touch HD, venter bare på telefon og bilholder (fra Brodit m. sigarett tennerplugg) som også er bestilt.

(Ble noe tull da jeg forsøkte å redigere, dobbelposting får ikke slettet ser jeg.)

Endret av Wilford
Lenke til kommentar
Jeg hadde Touch Diamond i 2 dager og skjermen ble full av små riper (og jeg er veldig forsiktig med telefonene mine).

Jaha. Jeg har hatt Diamond siden 3. juli og har enda tilgode å få en eneste ripe noe sted på telefonen. Så jeg har antakeligvis ingenting å frykte når det kommer til HD.

Lenke til kommentar
Spennende. Blir interessant å se om Opera er like gjørmetreg på HD som på Pro

Opera er da ikke treg på Pro?

De er værtfall så og si helt like kjapp.. Noen sider kan Pro være bittelitt kjappere, siden den ikke har så høy oppløsning.. touch HD har fått en forbedret versjon av youtube.. Av sammenligning jeg så, så var youtube på HD kjappere og bedre bilde!

Lenke til kommentar
Spennende. Blir interessant å se om Opera er like gjørmetreg på HD som på Pro

Opera er da ikke treg på Pro?

De er værtfall så og si helt like kjapp.. Noen sider kan Pro være bittelitt kjappere, siden den ikke har så høy oppløsning.. touch HD har fått en forbedret versjon av youtube.. Av sammenligning jeg så, så var youtube på HD kjappere og bedre bilde!

Mulig det bare er min Pro, men Opera er ulidelig treg hos meg. Av og til kan det ta opp til et minutt fra jeg trykker på en link til den faktisk begynner å laste siden.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...