Gå til innhold

Endelig fikk jeg svidd vekk blokarene i nesa med syre

TheNarsissist

Anbefalte innlegg

Yes! I dag fikk jeg svidd vekk blodkarene i nesa med syre, så nå er det slutt på å blø neseblod hele tiden :new_woot:

Det gjorde veldig vondt, men var over fort. Og nå får jeg ikke lov til å snyte meg på 2 uker, noe som passer veldig bra siden jeg er drit forskjølet :no: Jeg hadde mye snør i nesa før jeg fikk syre i nesa, så nå har det rent snørr ut av nesa i ca 3 timer konstant. Håper det gir seg til i morgen, får da MÅ jeg på skolen pågrunna tentamen.

Så til alle dere som har tenkt å gjøre det samme, anbefales ikke! Skal tilbake om 1 måned og gjøre det samme igjen på det andre neseboret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort det. Fikk beskjed om å nyse med munnen mest mulig åpen...om jeg skulle nyse, da.

Kan forresten ikke huske at det var spesielt vondt, men det kan vel være forskjellig.

Jeg blødde forresten mye ukene etter jeg hadde svidd vekk blodkarene, men så ble det bedre og bedre. Nå har jeg ikke blødd neseblod på 3-4 år. Før blødde jeg ca annen hver dag, skulle ikke mer til enn litt for varmt vann i dusjen.

Lenke til kommentar

Ja det gikk ikke like enkelt for meg, han sa at jeg var veldig følsom i nesen. Så det gjorde noe helvetes vondt. Kunne ikke ta begge på en gang fordi han ikke pleide å gjøre det, som han sa så kunne det bli et kikkehull pågrunna syra, inni nesa hvis han tok på begge sider. Men det er digg å få fiksa det. Nå har jeg gått rundt med papir i nesa for å hindre at snørre skal bli synelig :!:

Lenke til kommentar
Takk for tipset, men det er ikke ''farlig''? Man må ikke svi på nytt eller noe. Er bare litt bekjymra. Fikk du beskjed om hva du ikke kunne gjøre og sånnt? Som bading og andre ting?

Vel, om jeg må svi på nytt eller ikke får jeg vel vite når jeg er der neste gang for å svi det andre nesebordet. Men jeg blør endel nå, selv om det er 2 uker siden jeg tok det ene neseboret. Er forresten enig med Arbakadarba, jeg kjente ingen verdens ting når han svei :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...