Gå til innhold

Kan man koke elg-ører?

Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det en rett med dette? Hvor lenge må de koke......?

Elgøresuppe:

Ca. 800 g lettsaltet elgører

12 dl kjøttbuljong (utblandet)

1 stk. blomkål

1 stk. pastinakk eller sellerirot

1 stk. purre

1. Skjær kjøttet i tynne strimler. Kok opp buljong og legg i ørene. La det trekke i ca 25 min.

2. Del blomkål i små buketter, pastinakk skrelles og deles i små terninger og purre kuttes i ringer. Ha grønnsakene over i gryta og la det trekke videre i ca 10 min.

3. Server suppen rykende varm med masse godt brød med smør ved siden av.

Lenke til kommentar
Hvis du er idiot så. Er du det?

Følte du det var nødvendig å ødelegge en seriøs tråd med å komme med stekt hestekuk, friterte okseballer og marinerte hundenegler?

Åh, en person som tar seg nær av litt humor. Hvorfor må dette være en seriøs tråd, fordi du sier så?! Spørsmålet er om elg-ører ja, og jeg setter det i samme kategori som de 3 jeg nevner. Velger å heve meg over nivået du la deg på i denne tråden, og overse et lite menneske som må rakke ned på andre for å heve seg selv.. :nei:

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Jeg tar meg ikke nær av litt humor. Humor er gøy.

Hvorfor det måtte være en seriøs tråd? Fordi det var en seriøs tråd.. Helt til du entret scenen aka tråden.

Så bra du velger å heve deg over sånne små mennesker som meg. Det var jammen stort av deg. Føler verden ble et mye bedre sted å leve nå.

Har du smakt stekt hestekuk? Har du smakt friterte okseballer? Og har du smakt marinerte hundenegler? Hvis ikke foreslår jeg at du stikker og gjør det. Og ja, jeg har faktisk smakt elgøresuppe.

Spørsmålet var ikke om du kunne komme med artigheter og humor. Spørsmålet var om man kunne koke elgører.

Jeg har på ingen måte behov for å rakke ned på andre for å heve meg selv. Hvis min kommentar ble oppfattet slik vil jeg ikke på noe som helst tidspunkt beklage dette.

Har du flere innvendinger mot dette foreslår jeg at du sender meg en epost, evt sende en pm, slik at vi slipper mer spam i tråden.

Edit: Hvis du også har lyst på elgøresuppe får du si i fra..

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...