enfer Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei, har noen spørsmål til Rock Band 2. Har prøvd å finne ut litt, men den informasjonen jeg finner om dette er meget dårlig. Beklager noe her blir gjentatt fra andre poster. 1. Release dato på Rock Band 2? Noen plasser ser jeg det står 20nov, andre plasser 21nov og anmelderen på vgnett sier at det allerede er ute. Hvem har rett? 2. Vil de nye instrumentene til Rock Band 2 komme ut samtidig som spillet, eller komme en seinere dato? Hvis seinere, hvilken dato er dette? 3. Hvis jeg har alle instrumentene til Rock Band 2, og kjøper spillet GH:WT vil dette fungere? På forhånd takk. Lenke til kommentar
schism Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei, har noen spørsmål til Rock Band 2. Har prøvd å finne ut litt, men den informasjonen jeg finner om dette er meget dårlig. Beklager noe her blir gjentatt fra andre poster. 1. Release dato på Rock Band 2? Noen plasser ser jeg det står 20nov, andre plasser 21nov og anmelderen på vgnett sier at det allerede er ute. Hvem har rett? 2. Vil de nye instrumentene til Rock Band 2 komme ut samtidig som spillet, eller komme en seinere dato? Hvis seinere, hvilken dato er dette? 3. Hvis jeg har alle instrumentene til Rock Band 2, og kjøper spillet GH:WT vil dette fungere? På forhånd takk. 1. Offisiel releasedato er Fredag 21.11.08 2. Ja, samme releasedato som spillet. 3. Alle instrumentene fra Rock Band 1 og 2 kan brukes på Guitar hero og omvendt så lenge det er Xbox 360 utgaver. Lenke til kommentar
enfer Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Takk for det kjappe svaret, og kan jeg spørre hvor du fikk denne informasjonen? Noen andre som kan bekrefte dette hadde vært fint. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det kommer 21. November. http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_Band_2 Lenke til kommentar
barney Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Instrumentene til RB2 blir ikke sluppet samtidig med selve spillet. Kommer i løpet av desember eller januar. Lenke til kommentar
Bareola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei, har noen spørsmål til Rock Band 2. Har prøvd å finne ut litt, men den informasjonen jeg finner om dette er meget dårlig. Beklager noe her blir gjentatt fra andre poster. 1. Release dato på Rock Band 2? Noen plasser ser jeg det står 20nov, andre plasser 21nov og anmelderen på vgnett sier at det allerede er ute. Hvem har rett? 2. Vil de nye instrumentene til Rock Band 2 komme ut samtidig som spillet, eller komme en seinere dato? Hvis seinere, hvilken dato er dette? 3. Hvis jeg har alle instrumentene til Rock Band 2, og kjøper spillet GH:WT vil dette fungere? På forhånd takk. 1. Offisiel releasedato er Fredag 21.11.08 2. Ja, samme releasedato som spillet. 3. Alle instrumentene fra Rock Band 1 og 2 kan brukes på Guitar hero og omvendt så lenge det er Xbox 360 utgaver. Spillet kommer mest sannsynlig i morgen (Torsdag) da EA alltid lanserer spill i Norge på torsdager. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Her har du en oversikt over hvilke instrumenter som spillene fungerer med på alle konsollene. http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/ Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har selv GH gitaren og RB trommene. Begge funker som forventet mot RB2, som ble testet i går. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvor kan jeg få kjøpe Rock Band 2 trommene? (i Norge) Lenke til kommentar
Thazul Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Bump! jeg vil kjøpe rock band 2 trommene! rock band 1 trommene er helt herpa Lenke til kommentar
Torey Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Bump! jeg vil kjøpe rock band 2 trommene! rock band 1 trommene er helt herpa You got my vote, Seriøst ingen som vet når trommene kommer til norge?! Venter på GoodWoods og vil helst ikke ha de på RB1 rommene, folk sier att de funker mye bedre til RB2 trommene en RB1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå