EinarEriksen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Endelig får du en god Bluetooth-håndfri til 200 kroner. Les mer Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det er ganske utrolig hvor harry det blir uten ledningen Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Vil denne funke med PS3? Lenke til kommentar
bigwimp Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Da denne ikke er i salg hos Papyrus: "Produktet er ikke lenger i vårt sortiment. Ta kontakt om du trenger hjelp til å finne et erstatningsprodukt." og hos Pixmania koster den 255 + frakt "Fraktkostnader: fra 121 NOK inkl. MVA." = 376 Da lurer jeg på om jeg får like gode (eller bedre ) for ca 400 kr hos min lokale elkjøp/lefdal butikk? Lenke til kommentar
Tora_569 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har ikke prøvd å finne varen i lokale butikker. Jeg kjøpte den via nettet, hos MyTrendyPhone.no Her er linken: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-w...ooth-9567p.html Det tok et par dager til varen dukket opp, men jeg er svært fornøyd både med prisen og kvaliteten. Alt i alt, kostet den NOK 218 (forsendelsen var kun NOK 21) . Det var ikke den første gang å handle hos dem, og jeg hadde aldri noen problemer. Derfor kan jeg bare anbefale dem. Og selve varen anbefaler jeg. Lyden er nærmest perfekt og taletiden imponerende. Den har vært i aktiv bruk i over 2 uker, og den sitter helt fint i øret. Håper at det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg