Eradicator Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei forum Jeg har et problem når jeg spiller CS. Jeg bruker et Audigy 2 kort og et stereo surround anlegg fra Altec Lansing når jeg spiller, og da skjer det noe rart. Center høytaleren funker ikke så det meste av lyden kommer ut fra den venstre speakeren. Dette gjør det mildt sagt vanskelig å finne ut hvor folk kommer fra, og det er drit irriterende å høre på. Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Du kan alltids sjekke om alt er riktig koplet og plassert, ved å bruke den medfølgende "Surround Mixer" til Audigy-kortet ditt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg satt nettopp opp ett surround annlegg for meg selv og det er diverse "ulogiske" koblinger du kanskje har satt feil. Nå vet ikke jeg om dette gjelder for ditt annlegg men hos meg var venstre og høyre surround plugg-in omvendt. i tillegg skulle center/surround kobles i mikrofon-pluggen i pc'n Lenke til kommentar
tåa Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Høres merkelig ut. :-? Sjekk om du har koblet riktig. Kanskje kommer center-signalene til venstre satelitt. Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Hei..har sjekket det allerede Alt skal være koblet til helt fint. Og i de andre spillene jeg spiller mye (BF1942 og splinter cell) funker surroundlyden helt fantastisk! Så det kan ikke være feilkobling. Rart, men irriterende. Heldigvis spiller jeg ikke så mye CS lenger..nesten bare BF1942 for tiden.. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Du kan jo bruke høretelefoner eller øretlefoner isteden da Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg satt nettopp opp ett surround annlegg for meg selv og det er diverse "ulogiske" koblinger du kanskje har satt feil. Nå vet ikke jeg om dette gjelder for ditt annlegg men hos meg var venstre og høyre surround plugg-in omvendt. i tillegg skulle center/surround kobles i mikrofon-pluggen i pc'n ehe ja det samme hos meg... måtte bytte om kablene på forsterkeren for at høyre og venstre skulle bli riktig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå