Gå til innhold

Surround og CS

Anbefalte innlegg

Hei forum

Jeg har et problem når jeg spiller CS. Jeg bruker et Audigy 2 kort og et stereo surround anlegg fra Altec Lansing når jeg spiller, og da skjer det noe rart. Center høytaleren funker ikke så det meste av lyden kommer ut fra den venstre speakeren. Dette gjør det mildt sagt vanskelig å finne ut hvor folk kommer fra, og det er drit irriterende å høre på. Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satt nettopp opp ett surround annlegg for meg selv og det er diverse "ulogiske" koblinger du kanskje har satt feil. Nå vet ikke jeg om dette gjelder for ditt annlegg men hos meg var venstre og høyre surround plugg-in omvendt. i tillegg skulle center/surround kobles i mikrofon-pluggen i pc'n

Lenke til kommentar

Hei..har sjekket det allerede :) Alt skal være koblet til helt fint. Og i de andre spillene jeg spiller mye (BF1942 og splinter cell) funker surroundlyden helt fantastisk! Så det kan ikke være feilkobling.

Rart, men irriterende. Heldigvis spiller jeg ikke så mye CS lenger..nesten bare BF1942 for tiden.. :woot:

Lenke til kommentar
Jeg satt nettopp opp ett surround annlegg for meg selv og det er diverse "ulogiske" koblinger du kanskje har satt feil. Nå vet ikke jeg om dette gjelder for ditt annlegg men hos meg var venstre og høyre surround plugg-in omvendt. i tillegg skulle center/surround kobles i mikrofon-pluggen i pc'n

ehe ja det samme hos meg... måtte bytte om kablene på forsterkeren for at høyre og venstre skulle bli riktig.. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...