Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nvidia big bang (Final driver er sluppet!)

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt noe når driverne kommer ut? Betaen har snart vært der i en mnd.. Venter så spent på slutt versjonen av 180. drivern..

Edit: Da er den sluppet ut!!! 19:11:2008

Får jeg se noen tester av dere? Jeg skal teste selv og levere. håper dere også kan gjøre det:)

Nvidia sier: Up to 80% performance increase in Lost Planet: Colonies

-knut-

Du kan laste ned 32bit for vista her:32bit

Du kan laste ned 64bit for vista her:64bit

Du kan laste ned for XP 32bit her: XP,32bit

180.48 whql

Endret av SLiks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er ikke helt stabil heller den beta driveren.

Men det positive er at den har gitt meg en bra økning fps i de fleste spill.. kjører 8800gt SLi. Det med tv ut var litt rart.. jeg har SLI og som kjent har det ikke fungert med flere skjermer og SLi. tidligere, men hadde ingen problem å koble opp to skjermer + tv med SLi. Ser nå at jeg faktsik ikke har 180.43 driveren menn 180.42 drivern..

Lenke til kommentar

Flotters! jeg fikk også en økning fra 180.42 driveren med den nye 180.48 driveren. Denne økningen var ikke stor, men det virka som spill og 3dmark flyter litt bedre.

Forhold til 178.xx driverne, så er 180.48 driveren noe du rett og slett burde skaffe deg. Ingen bugs som jeg kan se i allefall.

kjører 88gt i SLi på et nvidia 790 brikkesett...

Endret av SLiks
Lenke til kommentar

Jeg får ikke lenger koblet til min gamle CRT-tv via s-video, noen som opplever det samme? Har en philips 32" som dukker opp som "HDTV" i det nye kontroll-panelet, men jeg jeg enabler den får jeg fortsatt ikke bilde, uavhengig om jeg prøver clone eller exspand. Har også prøvd flere forskjellige oppløsninger som tidligere har gitt bilde uten resultat. Force tv-detection gir heller ingen løsning. :(

Mvh,

Caliber

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Hmm.. prøv å se hva HZ står innstillt til... Hvilket skjermkort er det du prøver dette på? S-video fungerer fint hos meg..

HZ ser ut til å være korrekt, mener skjermen min har 50hz. Dette er med et 8800 Ultra med slik VIVO dongle med uttak for s-video og kompositt. Har prøvd begge uten hell... Jeg klarer heller ikke å definere en "custom resolution" via nvidia control panel, får bare en error.

Mvh,

Caliber

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...