crayon Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvor lang tid tar det etter at du har drukket alkohol og røyket (sigaretter) før det går ut av systemet og ikke kan vises på blodprøver? Er det noe standard svar på det eller er det individuelt? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det varierer fra person til person Har du god forbrenning så vil du jo selvsagt bli raskere edru enn hvis du har dårlig forbrenning. Finnes jo måter å regne det ut sånn ca på =) http://www.promillekalkulator.no/ Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ja okei tviler på at den kalkulatoren funker ... 3 i promille hvis jeg drikker 11 0.5 øl over 9 timer.. Det har jeg gjort å jeg har ikke følt meg så full Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 tviler også på at den funker, isåfall har jeg hatt sykt høy promille enkelte ganger, varirer vel fra person til person, men sigaretter vises da ikke på blodprøve? hvorfor skal du egentlig ta blodprøve? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Omtrentlig en 0,33l øl forbrennes hver time. Du skal være trygg etter x antall timer om du har drukket x øl Nikotin blir ikke liggende lenge i blodet, det blir nok heller ikke sjekket for Redd for å bli ferska? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg drikker alltid ca 6 øll 0,5 liters før jeg stikker ut på byn. Da er vi på byn ca 12 til 1 tia... I 3-4 tia er jeg temmelig edru vis jeg ikke har drukket no på byn. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå