Gå til innhold

Tidshjulet til salgs?

Anbefalte innlegg

Heisann. Har nylig fått sansen for fantasy, og har en tid sett etter serien "Tidsjulet" av Robert Jordan på bl.a. Finn og andre steder. Har du et tips om hvor jeg kan få tak i serien billig? Gjerne brukt og helst hele serien samlet. Blir altfor dyrt å kjøpe så mange bøker nye!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er evt. engelske pocketutgaver du bør satse på. De koster ikke mer enn 99,- uansett, så ufattelig dyrt er det ikke. Men vis du skal over på norsk, blir det raskt dyrere, spesielt de mest tilgjengelige er hardcover.

Så vis du kan klare deg med engelsk (ikke vanskelig språk, det lover jeg) så er amazon.co.uk stedet for deg.

Og lykke til inn i fantasyens verden, en verden av mystikk, eventyr og magi som bare venter på å bli utforsket av alle og hvermann

Lenke til kommentar

eBay er også verdt en titt. Jeg lette etter noen Dragonlance-bøker der og fant hele Dragonlance: Villains-serien der samlet til ca kr 100,- inkludert frakt. Det morsomme er at de vanligvis koster ca kr 80,- pr stk i butikk, men de gikk ut av trykk for mange år siden og er svært vanskelig å finne i salg lengre. Selgeren var dessuten i USA, og han hadde kun lest to av bøkene. Alle bøkene var i svært bra stand.

Man kan ha flaks. ;)

Edit: Dragonlance er for øvrig fantasy. Jeg nærmere meg 120 bøker allerede, og har selvsagt filmen. Det kan absolutt anbefales.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...