Cashmere Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei! Sist gang jeg var på do å dreit, kom det væske ut. Kan det være lekasje fra ballene? Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Beklager moderatorer og alle andre, men jeg klarer ikke beherske meg: Kanskje det er lekasje fra ballene, eller kanskje det bare er at du er en ufyselig liten drittunge som tror du er kjempekul når du lager en hel haug med idiotiske tråder? Kanskje det er at du bare egentlig skal holde den ekorn munnen din igjen til du har noe fornuftig å si? Kanskje det.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Beklager moderatorer og alle andre, men jeg klarer ikke beherske meg: Kanskje det er lekasje fra ballene, eller kanskje det bare er at du er en ufyselig liten drittunge som tror du er kjempekul når du lager en hel haug med idiotiske tråder? Kanskje det er at du bare egentlig skal holde den ekorn munnen din igjen til du har noe fornuftig å si? Kanskje det.. This Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Beklager moderatorer og alle andre, men jeg klarer ikke beherske meg: Kanskje det er lekasje fra ballene, eller kanskje det bare er at du er en ufyselig liten drittunge som tror du er kjempekul når du lager en hel haug med idiotiske tråder? Kanskje det er at du bare egentlig skal holde den ekorn munnen din igjen til du har noe fornuftig å si? Kanskje det.. Støttes Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Okey, jeg bare lurte på om det kanskje kunne være det med ballene. Væsken var jo litt hvit. Jeg kom ikke inn her for å bli kalt drittunge... Lenke til kommentar
jambao Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Okey, jeg bare lurte på om det kanskje kunne være det med ballene. Væsken var jo litt hvit. Jeg kom ikke inn her for å bli kalt drittunge... blitt tatt for mykje i anus :/ ? Lenke til kommentar
betablokker Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvis utfalle repeterer seg ville jeg anbefalt deg en tur til din lokale lege, ha en ellers fin dag Noumena. Mvh -betablokker Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er vel rester etter kompisen din. Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er vel rester etter kompisen din. lol :!: men hvis det fortsetter så bør du absolutt ta en tur til legen, har ikke peilling på hva det kan være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå