0x002b Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Skulle legge inn ei annonse, men ville gå igjennom profilen min fyrst, og oppdaga at det ligg ein anna persons e-postadresse under min profil! Ingen problem å bytte, men det tyder på at noko ikkje er heilt som det skal være. Trur neppe kontoen min er knekt; då ville nok brukaren bytt passordet mitt også, men det fungerar jo. Eg er 110% sikker på at det ikkje er eg som har lagt inn adressa, då eg aldri har sett den før.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg opplevde det samme.. og e-post kontoen var en reell konto på yahoo som jeg fikk svar fra. Ikke likanes. Det hadde vært greit med noen svar fra de som drifter denne løsningen! Endret 30. november 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) What.. skulle for en gangs skyld logge inn på bruktmarkedet og der finner jeg en mail-adresse til en annen kar i min profil.. edit: Har endret profilen nå men hvordan i alle dager fant den epost-adressen veien til min profil?? Endret 8. juni 2009 av Xander^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg