The StigMeister Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har tenkt litt på å kjøpe meg ny 360, da den jeg har nå er flashet. Grunnen til dette er at sjangsen for å bli bannet er stor for tiden. Tenker jo da på å bruke den gamle til offline spilling.. jeg kommer jo da til å flytte over hdd`n ifra den gamle til den nye, alt ettersom jeg spiller brente eller originale spill. Kan den nye også bli bannet, bare fordi hdd`n er brukt på brente spill? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det kan jeg aldri tenke meg... Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nei, det er kun console-ID som blir bannet, altså selve konsollen - ikke profilen din. Hardisken kan du flytte fritt rundt selv om selve konsollen er bannet. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Hva hvis jeg spiller et spill som er lastet ned 3 uker før release? Det vises jo at jeg har spillt det når jeg flytter over hdd`n til den nye 360`n, og logger meg på Live!? Endret 18. november 2008 av The StigMeister Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Spiller ingen rolle, de banner som sagt ikke Xbox Live-kontoer. Hva om du kjente en som var spillanmelder og prøvde spillet hos han med din live-konto? De banner ikke for slikt. Dessuten, registeret som lagrer spillte spill er internt i 360en og ikke knyttet til hverken minnekort eller harddisker og det er det minnet som gjør at MS vet hva du har spillt og når. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Som sakt: XBOXEN blir BANNET. Dermed må du kjøpe deg ny vis du skal spille online... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Lord Grÿllwotth, ikke vær en tulling. Det er absolutt ingen sjanse for at de banner en umodifisert 360 fordi du putter på en harddisk som har vært brukt på en tvilsom 'box. Lenke til kommentar
Bareola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har selv hatt en flasha xbox som ble bannet, og senere fikk RROD Kjøpte ny 360 og har brukt den gamle HDD'en lenge nå uten å ha blitt bannet. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvor lagres achievements da? Hvis det lagres på hdd, så ligger du dårlig ann... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Achievements ligger på harddisk så om du spiller f.eks GOW2 lenge før release på en xbox som ikke er tilkobla nett, så hiver du den harddisken på en lovlig 360 og kobler deg på XBox Live så kan alle se at du har spillt GOW2. Men de banner ikke live-kontoer så dermed skjer det ingenting. Den lovlige 360en blir heller ikke bannet. Endret 19. november 2008 av thklinge Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Lord Grÿllwotth, ikke vær en tulling. Det er absolutt ingen sjanse for at de banner en umodifisert 360 fordi du putter på en harddisk som har vært brukt på en tvilsom 'box. Mente for innlegg over som bablet i brukerbanning... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Achievements ligger på harddisk så om du spiller f.eks GOW2 lenge før release på en xbox som ikke er tilkobla nett, så hiver du den harddisken på en lovlig 360 og kobler deg på XBox Live så kan alle se at du har spillt GOW2. Men de banner ikke live-kontoer så dermed skjer det ingenting. Den lovlige 360en blir heller ikke bannet. Litt skeptisk til det der... ble nemlig bannet her selv, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Eneste jeg kan tenke meg, er achievements fra cod5, som ligger på disken fra før release. Achievemant her jo dato, så jeg tror det er derfor jeg ble bannet... Noen som vet hvor jeg evt kan henvende meg, for å få rettet opp i "feilen"? Endret 20. november 2008 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvorfor kjøpe ny xbox FØRdu har blitt banna? Hvorfor ikke kjøpe ny NÅR du har blitt banna? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fordi det er nå det er tilbud på arcade? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå