Gå til innhold

Reklamasjon ikke mulig? iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette begynner og se veldig bra ut.

Hold oss oppdatert med hva skjer videre :)

 

Kvittering burde Moobi klare og hoste opp selv også,

om de er i stand til og yte litt kundeservice ..

 

Helt enig. Ligger det ikke en kopi av faktura på kontoen din hos Moobi?

 

(Om man har en slik konto i den nettbutikken. Har aldri brukt den, og kommer aldri til å bruke den etter å ha lest denne og mange andre tråder.)

Lenke til kommentar

Jeg vet de sprekker ja, men ikke like fort. Om det komemr sprekker og det ikke syns er det ett fett for meg. Jeg vil ikke se sprekkene på mobilen. Klart jeg kan velge annen mobil men jeg må ha iphone da jeg vil ha mobil og mp3 ilag og alt er kjøpt via itunesstore er jeg låst til apple:/

 

De har ikke svart pr mail og da jeg ringte hadde de ikke mottat noe heller. de har sendt meg verkstedsraportene og ny kvittering pr post. så når jeg mottar de sender jeg de dette brevet:

 

Moobi Norway AS

Postboks 6217 Etterstad

0603 OSLO

 

18.11.08

 

Christoffer etternavn

gate

postnr sted

Tlf: 93259094

Imei: imei006521652

e-post: chriso89@noe her ja

 

 

REKLAMASJON PÅ IPHONE KJØPT 24.juli.08

 

Ønsker med dette å fremme reklamasjon på produktet "iPhone 3G 16GB Hvit". Jeg fremmer reklamasjonen på grunnlag av to tidligere gjennomførte avhjelpsforsøk for samme feil. Feilen som nå har oppstått er av samme art som tidligere og gjelder sprekker i plastdekselet. Dette er en kjent mangel ved denne modellen, og mangelen er ikke uvesentlig. Jeg krever derfor heving av kjøp i hht. fkjl. §32. Som alternativ vil jeg gå med på at telefonen omleveres i komplett salgspakke i tilsvarende sort modell.

 

I tidligere dialoger har dere hevdet at utbytte eller "swap" ikke regnes som avhjelpsforsøk. Forbrukerkjøpsloven skiller ikke mellom "swap" og reparasjon og regner begge deler som avhjelp. Om dere avslår reklamasjonen vil jeg henvende meg til dere skriftlig per brev, med kopi til Forbrukerrådet, og ta saken videre til FTU om det viser seg å bli nødvendig. Jeg håper imidlertid vi kan komme frem til en løsning som ikke krever videre innblanding fra forbrukerinstanser.

 

 

 

Med vennlig hilsen

 

Christoffer etternavn

mobilnr

Chriso89@etteler annet

 

Vedlegg 1: Kjøpskvittering

Vedlegg 2: Verkstedrapporter

 

Kopi er sendt til forbrukerrådet

Lenke til kommentar

Update: Etter jeg sendte mailen til netcomsjefen og moobisjefen i går ringdte de meg nå og beklaget alt og sa de hadde tatt et møte (netcom og moobi) om saken og de skal gi meg ny salgspakke i svart:D:D

 

Jeg er overlykkelig:D:D

 

 

 

TUSEN TAKK til alle som har hjulpet meg:D

Endret av chriso89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...