NikkaYoichi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Når du har fått pengene dine igjen, kjøper du bare en svart. Jeg tror nå heller jeg ville valgt å kjøpe en telefon som ikke sprekker når den føler for det. Altså et merke med litt, ehrm ... kvalitet? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Dette begynner og se veldig bra ut. Hold oss oppdatert med hva skjer videre Kvittering burde Moobi klare og hoste opp selv også, om de er i stand til og yte litt kundeservice .. Helt enig. Ligger det ikke en kopi av faktura på kontoen din hos Moobi? (Om man har en slik konto i den nettbutikken. Har aldri brukt den, og kommer aldri til å bruke den etter å ha lest denne og mange andre tråder.) Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 chriso89; Du er klar over at de svarte også sprekker? Forskjellen er at du ikke ser sprekkene på den sorte. Å få omlevert til en sort utgave vil i utgangspunktet ikke være noe bedre. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Jeg vet de sprekker ja, men ikke like fort. Om det komemr sprekker og det ikke syns er det ett fett for meg. Jeg vil ikke se sprekkene på mobilen. Klart jeg kan velge annen mobil men jeg må ha iphone da jeg vil ha mobil og mp3 ilag og alt er kjøpt via itunesstore er jeg låst til apple:/ De har ikke svart pr mail og da jeg ringte hadde de ikke mottat noe heller. de har sendt meg verkstedsraportene og ny kvittering pr post. så når jeg mottar de sender jeg de dette brevet: Moobi Norway AS Postboks 6217 Etterstad 0603 OSLO 18.11.08 Christoffer etternavn gate postnr sted Tlf: 93259094 Imei: imei006521652 e-post: chriso89@noe her ja REKLAMASJON PÅ IPHONE KJØPT 24.juli.08 Ønsker med dette å fremme reklamasjon på produktet "iPhone 3G 16GB Hvit". Jeg fremmer reklamasjonen på grunnlag av to tidligere gjennomførte avhjelpsforsøk for samme feil. Feilen som nå har oppstått er av samme art som tidligere og gjelder sprekker i plastdekselet. Dette er en kjent mangel ved denne modellen, og mangelen er ikke uvesentlig. Jeg krever derfor heving av kjøp i hht. fkjl. §32. Som alternativ vil jeg gå med på at telefonen omleveres i komplett salgspakke i tilsvarende sort modell. I tidligere dialoger har dere hevdet at utbytte eller "swap" ikke regnes som avhjelpsforsøk. Forbrukerkjøpsloven skiller ikke mellom "swap" og reparasjon og regner begge deler som avhjelp. Om dere avslår reklamasjonen vil jeg henvende meg til dere skriftlig per brev, med kopi til Forbrukerrådet, og ta saken videre til FTU om det viser seg å bli nødvendig. Jeg håper imidlertid vi kan komme frem til en løsning som ikke krever videre innblanding fra forbrukerinstanser. Med vennlig hilsen Christoffer etternavn mobilnr Chriso89@etteler annet Vedlegg 1: Kjøpskvittering Vedlegg 2: Verkstedrapporter Kopi er sendt til forbrukerrådet Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg vil anbefale deg å stryke ut IMEI-nummeret ditt. Det er de siste tallene som er forskjellige,de første brukes kune til å bestemme modell etc. Er vel siffrene 9 tom 13 som er serienummeret til modellen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Update: Etter jeg sendte mailen til netcomsjefen og moobisjefen i går ringdte de meg nå og beklaget alt og sa de hadde tatt et møte (netcom og moobi) om saken og de skal gi meg ny salgspakke i svart:D:D Jeg er overlykkelig:D:D TUSEN TAKK til alle som har hjulpet meg:D Endret 20. november 2008 av chriso89 Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gratulere så masse! Det nytter å stå på! Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 lykken står den kjekke bi? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Glad jeg:) De hentet min iphone på posten i går så nå venter jeg på de skal sende meg helt ny i eske:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå