Bakke Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Guillermo del Toro hopper nå ombord på en mer uhyggelig filmatisering av "Pinocchio". Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Tror del Toro kan klare å lage en flott filmatisering av denne historien. Gleder meg egentlig til denne kommer. =) Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dette høres veldig interessant ut! Pinocchio har absolutt potensial til å bli en mørk og dyster affære. Lenke til kommentar
Andrea_Solaris Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Den originale italienske Pinocchio er da også mørk og dyster. Det er det helvetes Disney-konsernet som har ødelagt dens ry. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Ja, jeg er enig i den. Var også et par scener som skremte vettet at meg da jeg var tass. Endret 18. november 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Den originale italienske Pinocchio er da også mørk og dyster. Det er det helvetes Disney-konsernet som har ødelagt dens ry. Nå har jeg ikke sett noe annet enn Disneys versjon av Pinocchio, men jeg husker å synes at den var dritskummel til tider, så synes ikke Disney har ødelagt så mye. Men så er jeg vel kanskje lykkelig uvitende om hva det kunne ha vært gjort bedre. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg